pondělí 19. února 2018

Tvářenka Revolution v odstínu Now

Hezké pondělí vám všem,

dnes jsem si pro vás přichystala článek o tvářence od značky Makeup Revolution. Tato tvářenka jde sehnat ve více odstínech, ale protože jsem bledá tak jsem si vybrala právě světlý odstín s názvem Now. Tuto tvářenku jsem si koupila na e-shopu dekorativka.cz a cenově vyšla opravdu levně, takže se na ni určitě podívejte a třeba si ji také koupíte. Cena tvářenky je 69Kč a odkaz na odstín Now máte tady.

Jak už jsem psala, jsem bledá takže jsem si vybrala právě odstín Now a ten se bude hodit všem bledulkám jako jsem já. Tvářenka má práškovou konzistenci, takže před nanesením na pleť kosmetický štětec určitě předem oklepejte a poté teprve začněte nanášet. U této tvářenky mě baví hlavně to, že si můžu nanést buď lehkou vrstvu, nebo důraznější vrstvu. Prostě a jednoduše se dá tvářenka vrstvit na sebe. Nanášení do ztracena jde úplně snadno a rychle. Jediným mínusem tohoto výrobku je prášení, ale to se dá právě zmírnit tím oklepáváním štětce. 

Odstín tvářenky je takový staro-růžová a obsahuje v malé míře dokonce i jemné třpytky, které pleť decentně rozzáří a projasní.

S tvářenkou jsem moc spokojená, protože mi sedí hlavně odstínem a na pleti vydrží dlouhou dobu.

Máte tvářenku od značky Makeup Revolution?






 

15 komentářů:

  1. Ten odstín je krásný a určitě ti bude sedět:). Produkty obecně od Makeup Revolution mám moc ráda, takže se po téhle tvářence mrknu:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tahle tvářenka vypadá moc hezky. Od této značky mám jen paletku očních stínů se kterou jsem taky velmi spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Interesting product

    Have a nice day! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tuto tvarenku jsem si taky koupila, ale nesedí mi. Nevychytala Jsem odstín a ani celkově mě nenadchla. Ale pak jsem si od MUR koupila bronzujici trio a to je opravdu top :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, taky občas šlápnu vedle ve výběru kosmetiky :-)

      Vymazat
  5. Odstínově je tvářenka moc hezká. Nemám ráda výraznou pigmentaci, člověk pak vypadá jak Marfuška :-) já ráda používám tu z tria od Gabrielly Salvete a ta mi vyhovuje.
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od GS nemám snad žádnou a moc výrobků od této značk nekupuji.

      Vymazat
  6. Také vlastním jeden odstín a jsem s ním velmi spokojená :) Je to totiž odstín přesně pro mě a sedí mi skvěle.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.