čtvrtek 22. února 2018

Sprchový gel Balea Ocean Girl

Hezký den vám všem,

opět tu mám výrobek, který jsem si koupila v německé Dm drogerii v Drážďanech. Tento sprchový gel od značky Balea jsem koupila za nějakých 24Kč, což je úžasná cena. 

Sprchový gel Balea Ocean girl je s vůní červeného ovoce a cukrové třtiny. Mě osobně tato vůně maximálně vyhovuje, protože je taková příjemně sladká a já mám sladké vůně prostě ráda.

Konzistence tohoto gelu je dost hutná a mě osobně se trochu hůře nanáší. Při nanesení navíc dlouho trvá než se gel smíchá s vodou a vytvoří pěnu. Během aplikace mi také vadí, že musím obal hodně zmáčknout, aby gel vytekl ven a já ho mohla použít. Tento fakt mě bohužel přesvědčil v tom, že gely podobného typu už si asi kupovat nebudu. 

Výrobek je bez alkoholu, hliníkových solí, nanočástic, parabenů, parafínů, minerálních olejů a je navíc vhodný pro vegany

Nejvíce se mi na tomto výrobku líbil obal. Balea má celkově obaly hodně barevné a to se mi moc líbí.

Výrobek mi bohužel moc nevyhovoval a příště už si ho znovu nekoupím. 

Jaký sprchový gel od značky Balea používáte vy?





 

11 komentářů:

  1. amazing post, dear! i have the same product and i love it!

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som si raz kúpila melónový a malinový sprcháč od Balei a bol celkom fajn a aj veľmi lacný. Ale inak používam sprcháče najmä z Avonu :) . Pekný článok,len tak ďalej :).

    OdpovědětVymazat
  4. Já teď mám sprcháč také od Balei ve vůni podmáslí a citrón. Ta vůně je úžasná, ale cítím ji bohužel jenom během sprchy :D ale ještě to jde. Za to šampón od Balei stojí úplně za prd, mám pocit, že mám mastné znovu vlasy hned druhý den.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Mě ty všechny sprcháče od balei přijdou až moc sladké na můj vkus. Ale cenu mají opravdu nízkou. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Miluju zahraniční nákup, je tam tolik pro nás nedostupným možností :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Balea je proste top a asi aj vždy bude :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám zrovna teď takový ten nejvíc obyčejný sprcháč od této značky, myslím limetkový a moc mi vyhovuje:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  9. Ještě jsem ho u nás neviděla, ale Balea sprcháče jsou fajn, mám ráda snad všechny co příjemně voní :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.