středa 13. prosince 2017

TIPY na dárky č.3 Nivea

Hezký den vám všem,

dnes tu mám poslední článek na téma Tipy na dárky. Dnes se spolu podíváme, jaké dárkové kazety nabízí značka Nivea. Od této značky mám doma pár kousků a vždy jsem byla maximálně spokojená. Proto se nebojím vám tuto kosmetiku doporučit jako vhodný dárek pod stromeček.

1. Care & Sensation
Kazeta obsahuje krémové tělové mléko s bambuckým máslem a sprchový gel s bambuckým máslem.
Cena: 169Kč
Odkaz: zde

2. Cherry & Oil Pearls
Kazeta obsahuje tělové mléko s vůní třešňových květů a s jojobovým olejem a pak sprchový gel.
Cena: 177Kč
Odkaz: zde

3. Lemongrass & Care
Kazeta s vůní citronové trávy obsahuje sprchový gel, anti-perspirant a krém. 
Cena: 149Kč
Odkaz: zde

4. Dárková taška
Dárkové tašky se mi moc líbí, protože tašku pak můžete používat na kosmetiku, když třeba zrovna cestujete. V dárkové tašce č.4 se ukrývá Labello, voda na odličování a krém.
Cena: cca 200Kč
Odkaz: nenašla jsem (k dostání v Albertu)

5. Dárková hvězda Labello 
Hvězda mě moc zaujala a myslím si, že by potěšila i mladší ročníky. V balení naleznete celkem 3 výrobky Labello.
Cena: max. 150Kč
Odkaz: nenalezen (k dostání v drogerii DM)

6. Balení pro citlivou pokožku
Tato kazeta je určena pro muže a konkrétně je pro citlivou pokožku. Pro vybrané jedince to bude přímo skvělá volba.
Cena: max. 200Kč
K dostání v DM drogerii.

7. Dárková taška
Součástí této taštičky je tělové mléko, sprchový gel, kuličkový antiperspirant, balzám na rty. 
Cena: 357Kč
Odkaz: zde

8. Dárková taška
Opět dárková taška, ale s jinými produkty. 
Cena: 357Kč
Odkaz: zde

9. Kosmetická první pomoc pro každého muže
Tato první pomoc se mi moc líbí. Každý chlap si tam najde to svoje a hlavně ten styl provedení, ten je fakt úžasný. No řekněte samy.
Cena: 419Kč
Odkaz: zde

 Jaká kosmetická sada se vám líbí nejvíce?


 

3 komentáře:

  1. Tyto dárkové balíčky moc ráda nemám a osobně je jako dárek nedávám :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám celkově tyto balíčky ráda :))

    OdpovědětVymazat
  3. Awesome *-*
    Follow for follow? please let me know in my blog
    stargazershia.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.