sobota 16. prosince 2017

Aloe Vera FoodaHolic maska z Aliexpressu

Hezký den,

dnes tu mám pro vás článek o masce, kterou jsem si koupila na Aliexpressu. Kosmetice se snažím na Aliexpressu vyvarovat a nekupovat ji, protože jí prostě moc nevěřím a tak trochu se jí i bojím. Ale o této konkrétní masce už jsem něco málo slyšela a nikomu se žádné špatné projevy na pleti neprojevily. Určitě to neznamená, že mě se nic stát nemůže, ale tentokrát jsem to prostě riskla a šla do toho.

Maska cenově vyšla na dost přijatelnou cenu. Cena byla 24Kč

Konkrétně tato FoodaHolic maska s Aloe Vera má působit protizánětlivě a pleť zklidňovat a hydratovat. Po rozbalení mě na masce zaujal zvláštní spoj, který je přesně uprostřed masky. Cíl tohoto spoje je asi lepší přilnavost na pleti. Maska je klasická textilní a je tedy určena pouze na jedno použití. Vůně masky byla mírná a vůbec mi ničím nevadila. Po rozbalení dávejte pozor, protože je maska hodně nacucaná, takže se může stát, že vám bude kapat. Mě se to kupodivu nestalo, což jsem se hodně divila. 

Maska se nanáší na vyčištěnou pleť. V plastovém obalu je maska složená a já měla s rozložením docela problém. Nakonec jsem masku pomocí nehtů rozložila a opatrně přiložila na obličej. Masku určitě hodně uhlaďte prsty a ujistěte se, že je dostatečně rozložená.  Pak už stačí jen čekat 20-30 minut. Já nechala masku působit 20 minut. Během této doby se maska mírně vysuší. Po době působení masku odstraníte a přebytek vmasírujete do pleti. Celý proces se může opakovat v rozmezí 1-3x za týden. Určitě při používání dávejte také pozor na to, aby se maska nedostala do očí. 

Docela mě zaujalo, že výrobce na obalu píše, že se může maska v zimních dnech před otevřením zahřát po dobu 2-3 minut v 50-60°C vodě a tím pádem tedy bude maska na pleti hřát. Masky jsem objednala celkem tři, takže u příští aplikace to zahřátí možná vyzkouším.

Celkový výsledek mě hodně překvapil. Pleť byla po použití krásně hebká, zářivá a neobjevily se žádné známky alergie. S maskou jsem maximálně spokojená a určitě si ji objednám znovu. 
 

Odkaz: zde
Vyzkoušíte tuto masku?






8 komentářů:

  1. Nice product. Thank you for review ^_^

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som si z Ali kúpila tú zlupovaciu masku, bola skvelá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Great post! Thanks for sharing!
    Have a lovely weekend! :)


    http://blogvivalavida3.blogspot.com/2017/12/body-art.html

    OdpovědětVymazat
  4. Já z Ali masku nezkoušela, ale líbí se mi, že se může dát zahřát. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nice post

    Thanks for stopping at my blog and comment. Now i am following you #282, hope you will follow me back.
    Have a nice weekend.
    ♡Beauty Drugs♡ ♡ Stay in touch. ♡ Love xoxox

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, tak za tu cenu masky bych žádné zázraky od ní nečekala, ale mile překvapila :) kosmetiku s Aloe Verou mám ráda.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  7. Nice mask. I would love to add this on my skin care.

    OdpovědětVymazat
  8. I would absolutely try this. Thanks for sharing!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.