pátek 1. září 2017

Žvýkačkový balzám od Technic

Hezký pátek vám všem,

určitě všichni znáte kulaté balzámy na rty. Já jeden takový kulatý balzám objevila na stránce normazlin.cz a protože byl cenově hodně přijatelný, musela jsem ho vložit do košíku. Cena byla pouhých 35 Kč. 

Barva balzámku je azurová, ale na rtech barvu žádnou neudělá. Vůně je příjemná žvýkačková. Každopádně pokud vám žvýkačková vůně není příjemná je možné si vybrat ještě jahodovou (růžovou), pomerančovou (oranžovou), malinovou (fialovou). 

Balzám má klasické šroubovací víčko a celkově je balení moc praktické. Výrobek se moc dobře drží v ruce a samotný balzám se díky tomu skvěle nanáší na rty. Díky své malé velikosti se velmi dobře nosí i v malé kabelce.

Výrobek rty hezky zhydratuje a provoní.

S výrobkem jsem moc spokojená hlavně díky velmi příjemné vůni a velmi nízké ceně.

Jaký balzám na rty používáte vy?




 

21 komentářů:

  1. I love this product and recommend!
    I following you dear <3 Please following my blog back ;)
    xoxo
    NATALIEFASHION97

    OdpovědětVymazat
  2. Tento žvýkačkový balzámek by se mi líbil :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  3. vyzerá veľmi dobre :) ja najčastejšie používam Avon, Baleu a včera som si kúpila krásne voňajúci balzam s mätou a lesným ovocím od Alverde :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Já ho taky předtím nikde moc neviděla, ale nakonec jsem ho koupila

      Vymazat
  5. I always wanted to try this product!!

    http://justohana.blogspot.com.es

    OdpovědětVymazat
  6. ten má krásne prevedenie - obal aj farbu! určite vonia krásne a mám veľkú chuť ho vyskúšať! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to vidím po prvý krát. Ten musí byť inak delikátny :)

    www.lifi.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Vidím ho poprvé a vypadá skvěle!:)
    Já používám většinou od Eos:)

    www.windypinkstyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Eos jsem ještě nezkoušela a popravdě o to ani nějak nestojím :-)

      Vymazat
  9. Taky vidím poprvé a cena super teda ! :) já jsem si teď hodně oblíbila balzám od Yves Rocher s vůní malin :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je pravda, že nějaký balzám od YR bych taky ráda vyzkoušela.

      Vymazat
  10. Balzam na pery používam stále, hlavne ten, ktorý ma vajíčkový obal a je mi jedno, akej značky je. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že mě tento tvar velmi vyhovuje a jsem s ním moc spokojená.

      Vymazat
  11. O tomto balzáme som ešte nepočula ale vôňu žuvačiek zbožňujem :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.