neděle 3. září 2017

Paletka Technic Matte

Hezký den vám všem,

není to tak dávno co jsem si objednala pár kosmetických kousků z e-shopu normazlin.cz. Jedním z kousků je i matná paletka stínů od značky Technic. Tuto značku jsem znala jen z doslechu a tak jsem ze zvědavosti hodila do košíku právě paletku se stíny. Cena tohoto výrobku byla 59Kč, ano čtete správně. Nic jsem od této paletky raději neočekávala, abych nebyla zklamaná a jestli jsem byla nebo ne už se můžete dočíst o pár řádků níže.

Paletka obsahuje 6 matných stínů s matným finišem. Jedná se o nude odstíny a konkrétně o krémovou bílou, světlou béžovou, světlou růžovou, světle hnědou, tmavě hnědou a černou. Jednotlivé odstíny vždy aplikuji na podkladovou bázi a tím zajistím větší pigmentaci a dlouhou výdrž. Během nanášení buďte opatrní, protože stíny docela dost práší, ale co taky čekat od tak levné paletky. Proto doporučuji na nanášení plochý štětec a stín důkladně zapracovat a pak ho jen lehce rozmazat blending štětcem

Součástí balení je i aplikátor, ale ten já většinou nepoužívám. Paletka je vyrobena z klasického lehkého plastu. Víčko je průhledné, na klasické zacvaknutí a drží otevřené i v různých úhlech.

Z této paletky jsem si nejvíce zamilovala odstín světle-růžový, tmavě hnědou a černou. Černým stínem většinou tvořím spodní linku a bez báze vydrží celý den bez problémů. 

Celkově mě tato paletka mile překvapila, protože za 59Kč je fakt super. Koupila jsem si ještě jednu paletku od značky Technic, ale o ní vám napíšu zase někdy jindy.

Jakou levnou paletku znáte vy?






13 komentářů:

  1. Já o těchto paletek četla samou chválu, jako za tu cenu opravdu super! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Love that palette!
    I`m following your blog with a great pleasure by GFC
    Please follow me back - Sunny Eri: beauty experience

    OdpovědětVymazat
  3. Hello dear,
    you have such a fantastic blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE | My new video

    OdpovědětVymazat
  4. Really cool post! :)
    I'm a new follower of your blog, can you follow mine and support me?
    https://pandawayofficial.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat
  5. Je pekná a ako základná paletka je fajn. No asi by som ju nevyužila pretože takéto tiene už mám v iných paletkách.

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
  6. Hezká kombinace barev a líbí se mi, jak jsou stíny slisované :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  7. This pallete looks great :D
    I follow your blog back :D
    My Blog <--- feel free to visit me again
    Fanpage

    OdpovědětVymazat
  8. 59 Kč? luxusní cena, už jsem na tyhle paletky koukala u ilovemakeup :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.