středa 10. května 2017

Linky ve fixu od GS

Krásnou středu vám všem,

dnes mám pro vás opět článeček a dnes se bude týkat linek ve fixu od značky Gabriella Salvete. Tuto značku moc často nekupuji, ale nedávno jsem potřebovala nutně nějaké linky a tak jsem si řekla, že vyzkouším právě tyto. Cenu tohoto výrobku už si přesně nepamatuji, ale bylo to asi 70 Kč. Výrobek jsem kupovala v drogerii Teta a možná na linky byla i nějaká sleva. 

Linky jsou tedy ve formě fixu. Mě osobně se asi linky dělají nejlépe právě fixem, jde o to, že linku vykreslím naprosto přesně a bez oprav. Většinou jen položím fix na stranu a linka se vytvoří tak nějak sama, zbytek už jen lehkými tahy dokreslím do konce. Hrot linek je na tom už celkově hůře, protože je kratší než jsem zvyklá u jiných linek. Například linky od Dermacolu jsou delší a aplikace je pak tím pádem snažší a možná i rychlejší. Ve finále si stačí trochu více pohrát při líčení a výsledek bude uspokojující. 

Výdrž linek je v podstatě celý den bez problémů. Na obalu výrobce píše, že jsou linky vovděodolné. Jestli tomu tak opravdu je jsem zatím nezkoumala, ale většinou co je psáno to je dáno. Zachvíli SNAD začne léto a tak se funkce voděodolnosti vyzkouší a nezklame mě. 

Výrobek mě nezklamal, ale ani mě nijak nepřesvědčil že je něčím lepší než linky Dermacol. Znovu už tyto linky kupovat nebudu a zůstanu u svých oblíbených a osvědčených.

Jaký názor máte celkově na nošení linek?




 

14 komentářů:

  1. Já jsem si teď začala linky pomalu dělat, nikdy předtím mi to nešlo a snažím se do toho opět proniknout :D Vyhovují mi nejlépe asi linky gelové, fixy co jsem měla mi zatím vždycky vysychaly a nedělaly tak sytou barvu přes stíny. GS mám ráda :)
    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že linky ve fixu vysychají rychleji a docela mě to štve.

      Vymazat
  2. Linky se mi líbí moc, ale ne vždy se mi povedou :D
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  3. Ja si bez linky neviem predstaviť líčenie.

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
  4. Linka se ti teda povedla. Mohla bych fixu vyzkoušet, už dlouho jsem žádnou neměla. většina těch z drogerek není nic moc ale tahle se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám linky jiné ne ve fixu, ale za mě teda nic moc absolutně se to lepí, tak nevím zda mám nejaký vadný kus.

    OdpovědětVymazat
  6. ja som si nedávno kúpila linku od Catrice a vôbec nie som s ňou spokojná :/

    OdpovědětVymazat
  7. Vyzerá úžasne! Kedysi som si linku robila každý deň, akurát sa po čase ten hrot začal ohýbať, no aj tak linky od Essence boli moje najobľúbenejšie :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Essence v současnosti ani žádné linky nemám, ale možná časem zase něco vyzkouším.

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře.