pondělí 8. května 2017

Balea jemný čistící gel

Krásné pondělí vám všem,

doufám že si užíváte sváteční den a pro ty kteří se doma nudí mám kosmetický článek. Není to tak dávno co jsem v drogerii DM objevila jemný čistící gel na obličej s vůní grapefruitu. Já tuto vůni nevyhledávám, ale produkt mě zaujal a tak šel grapefruit stranou. Výrobek stál kolem 40Kč. 

Gel je určen pro všechny typy pleti. Tento mycí gel obsahuje vitamínový koktejl vitaminu C a provitaminem B5, který chrání pokožku před vysoušením. Výrobek odstraňuje make-up a nečistoty z pleti. Pleť také zjemňuje a má předcházet vzniku pupínků. V gelu naleznete i malé kousky peelingu, který obličej vyčistí do hloubky. Struktura gelu je tak akorát a velmi dobře se aplikuje. Na jedno vyčištění mi stačí jedno až dvě stlačení pumpičky. 

Gel nanáším na napařenou pleť během koupele a opatrně jej rozetřu po celém obličeji. Krouživými pohyby vytvořím jemnou pěnu a následně opláchnu vlažnou vodou. Po vyčištění je pleť krásně hebká a čistá. Při aplikaci dávejte pozor na oblast kolem očí a na oči samotné. 

Obal gelu je vyroben z klasického plastu a je zakončen pumpičkovým aplikátorem. Celý obal je sladěn do růžové barvy. 

S výrobkem jsem moc spokojená a mé pleti naprosto vyhovuje. Pokud hledáte něco na čištění, určitě vám tento produkt mohu doporučit všema deseti.

Jak se vám líbí tento výrobek?





 

4 komentáře:

  1. No to vypadá skvěle! Já momentálně zkouším gel od Ziaji a za mě také na výbornou! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj já ho měla také kdysi cca před třemi lety a byl prima. Za ty peníze...ale i Ziaja umí super mycí gely, používám je hlavně ráno, neodličuji se s nimi.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.