čtvrtek 4. května 2017

Gabriella Salvete GABY 100% Big Lashes

Krásný den vám všem,

nedávno jsem narazila v Tetě na stojan Gabriella Salvete se slevou. Neodolala jsem a vyzkoušela testery. Nakonec se mi líbila řasenka GABY pro velké řasy. Cena byla dost nízká a tak jsem neváhala a řasenku vložila do košíku. Řasenky moc často neobměňuji a ani nezkouším novinky, protože většinou je to krok vedle a jak tomu bylo tentokrát už se můžete dočíct o pár řádků níže.

Řasenka má umělý kartáček s krátkými štětinkami. Štětiny na sebe navážou velké množství černé barvy a ta se pak snadno nanáší na řasy. Bohužel mi řasenka Gaby řasy nenatočí a nepomůžou tomu ani kleštičky. Ale pro někoho kdo má řasy dlouhé od přírody bude určitě stačit. Řasenka řasy obarví černou, ale nenatočí je. Občas se mi stane, že se mi řasy po aplikaci slepují dohromady, ale s trochou šikovnosti se vám to nestane. Během dne se řasenka neobtiskává, ale k večeru jsem měla slabší obtisk na horním víčku. Odličování provádím pomocí dvoufázového odličovače a musím říct, že jde opravdu snadno dolů.

Obal řasenky je klasický plastový a má světle fialovou barvu. Obal je matný, takže působí velmi dobře. Nápis a text je natištěn bílou barvou, takže ho velmi snadno přečtete. Já osobně nemám ráda, když nemůžu na některých produktech přečíst text a popis. 

Celkově jsem s výrobkem docela spokojená, ale znovu už si jej určitě nekoupím. Znám mnohem lepší řasenky, které mi řasy natočí a zvýrazní víc než je tato GABY.

Máte zkušenost s tímto výrobkem?





 

4 komentáře:

  1. Nemám zkušenosti s touto řasenkou. Já mám od přírody celkem dobré řasy a v podstatě mi málokterá řasenka dělá problémy. Od Gabriely Salvette teď používám XX Pres Volume a za mě je super, krásně oddělí řasy, takže se neslepují. O téhle jsem nikdy neuvažovala.

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že si nedala fotku, jak vypadá na řasách. Já mám tu růžovou Gaby a jsem s ní moc spokojená. jinak moc chválím nádherné fotky!
    Beauty by K. - narozeninová soutěž

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám také jednu jejich řasenku a za mě naprostá paráda! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Obal je hezký, ale řasenka mne nějak nezaujala :/

    eLblog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.