neděle 30. dubna 2017

Sprchové gely z Rossmannu

Hezký den vám všem,

do drogerie Rossmann chodím docela ráda a nejvíce jsem si tam oblíbila sprchové gely z řady Wellness & Beauty. Tentokrát jsem si koupila výrobky s vůní vanilky a sezamového oleje, mango a papáju.

Se sprchovým gelem mám už zkušenost a to konkrétně s vůní bambuckého másla. Sprchový gel mi moc vyhovoval a tak jsem se rozhodla koupit další varianty. Cena výrobků je velmi příznivá a vychází cca na 40Kč. 

Krémový sprchový gel s vanilkou a sezamovým olejem
Tento gel jsem si vybrala hlavně z toho důvodu, protože má krémovou konzistenci. Já krémovou konzistenci u sprchových gelů naprosto miluju a celé mytí jde pak snáz a rychleji. Navíc se s takovou konzistencí velmi dobře pracuje. Vůně je velmi příjemná a nepůsobí chemicky. Při mytí vytváří gel velmi bohatou pěnu a postupně uvolňuje příjemnou vůni.  Po mytí je pokožka krásně hebká a čistá. 
Obal výrobku je vyroben z klasického plastového materiálu. Víčko je na klasické šroubování, ale můžete použít i uzávěr na zacvaknutí. Celkový obsah je 250 ml.

Sprchový gel s výtažky z manga & papáji
Gel mě opět zaujal svojí vůní a tak jsem ho prostě musela mít. U tohoto gelu je rozdíl v konzistenci. Konzistence není krémová, ale klasická gelová. Každopádně musím i tak uznat, že se s gelem velmi dobře pracuje a mile mě překvapil. Většinou jdou gely s takovou konzistencí hůř vymáčknout z lahvičky, ale u tohoto tomu tak není. Vůně mě opět uchvátila a je velmi příjemná a není chemická.  Během mytí vytváří výrobek velmi bohatou pěnu a snadno se oplachuje. Kůže je po mytí vláčná a není vysušená. Obal je opět stejný jako u gelu s vanilkou. Obsah je 250 ml. 

Musím říct, že mi výrobky hodně vyhovovaly a byly super, ale největší láskou a jedničkou je pro mě gel z řady Wellness & Beauty s vůní bambuckého másla. Ten doporučuji naprosto nejvíc a až půjdete do drogerie Rossmann určitě k němu alespoň přivoňte. Mě si tento konkrétní gel získal.

Znáte tyto gely?





 

3 komentáře:

  1. Znám je, ale ještě jsem je nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle gely znám pouze od vidění z obchodu ale nikdy jsem je nezkoušela. Měla jsem jinou verzi těchto gelů v miniaturkách, vím že to byl nějaký růžový a moc mi voněl. Pro mě by byl určitě super vanilkový, miluji tu vůni.

    OdpovědětVymazat
  3. Těchto gelů jsem si v Rossmanu nikdy nevšimla o.O Až tam půjdu příště, musím lépe koukat, vypadají totiž dobře :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.