pátek 28. dubna 2017

Nákup kosmetiky Freedom

Krásný pátek vám všem,

dnes jsem se rozhodla napsat takový informativní článek, který se týká kosmetiky Freedom. Nedávno mi přišel e-mail z Teta drogerie, že mají slevu na kosmetiku Freedom -40%. Dnes jsem se rozhodla do drogerie zajít a vybrat si nějaký produkt se slevou. Sleva platí pro všechny členy Teta klubu (modrá nebo duhová kartička). Musím říct, že na výběr je toho opravdu mnoho a ceny jsou více než příznivé. Trochu jsem čekala na pustoprázdný regál, ale bylo to právě naopak a já si mohla v klidu vybrat co jsem potřebovala. 

Freedom regál nabízí různé paletky se stíny. Paletky jsou v dostání v různých velikostech a barvách. Dále pak v regálu naleznete kosmetické štětce, tekuté linky, rozjasňovače, úpravu na obočí, tvářenky atp. 

Já jsem si vybrala pomádu na obočí v odstínu Taupe, tvářenku v odstínu True loved, paletku na obočí v odstínu light-medium a paletku nude stínů 1. Na všechny produkty jsem moc zvědavá a určitě čekejte postupem času recenze na tyto výrobky.

Určitě mi napište, jestli se chystáte také do Tety na 40% slevu.
 Ještě přikládám náhled do letáku z Teta drogerie.
https://www.tetadrogerie.cz/akce/akcni-letak

https://www.tetadrogerie.cz/akce/akcni-letak

12 komentářů:

  1. Já jsem také slevu dnes využila :) koupila jsem si pomádu na obočí, rozjasňovače a houbičku na make-up, a linky.

    OdpovědětVymazat
  2. No jako je pravda, že toto jsem nepřehlédla, ale zatím jsem se do tety ještě nedostala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Akce bude ještě nějakou dobu trvat, takže máš čas :-)

      Vymazat
  3. jeej vy máte Freedom normálne v drogérke :) to som ani nevedela :) nakúpila si si super kúsky :) pomády na obočie som si v poslednom čase obľúbila aj ja :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to tak dlouho co máme Freedom v drogerii :-) třeba bude i u vás.

      Vymazat
  4. Kartičku nemám, takže slevu nevyužiji, škoda :) ty sis ale vybrala hezky :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si ji můžeš založit, v Tetě se to docela vyplatí :-)

      Vymazat
  5. Já už jsem teda byla v tetě dvakrát, ale vždy jsem odolala a odešla s jinými produkty :-D.
    Beauty by K. - narozeninová soutěž

    OdpovědětVymazat
  6. Mně lákají ty paletky! Jinak od této značky mám zatím jen jednu rtěnku a spokojenost za tu cenu!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.