středa 15. března 2017

Maska aqua bomb

Krásný den,

doma mi ležela už delší dobu maska na obličej od značky Garnier. Tuto masku jsem koupila v akci v drogerii Teta. Stihla jsem vyzkoušet už i masku se zeleným obalem, která mi vyhovovala. Tentokrát jsem zkoušela masku s modrým obalem a jak dopadla? To už se dozvíte o pár řádků níže.

Maska v drogerii stojí kolem 50 Kč, což je docela fajn. Kvalitou bych ji srovnala s maskou ze Sephory. Tato modrá maska je určena na dehydratovanou pleť. Maska je pouze na jedno použití a je textilní. Maska obsahuje glycerin, výtažek z granátového jablka a kyselinu hyaluronovou. Po rozbalení je dost mokrá a po nanesení na tvář je potřeba odloupnout ochrannou fólii. Doba působení je 15 minut. Já měla masku na obličeji cca 20 minut a žádný problém nenastal. Po době působení je potřeba masku vyhodit a zbytky produktu vetřít buď do tváře, nebo jemně utřít kapesníčkem. Já volím tu první variantu a musím říct, že výsledkem je pak pocit hydratace a svěžesti. Po uschnutí mi tvář trochu lepí, ale za pár minut je to v pořádku. 

Maska mi hodně vyhovuje a vzhledem k porovnání s maskou ze Sephory budu určitě dávat přednost Garnieru. Možná budete mít jiný názor, ale mě stačí i tento produkt.
Neměla jsem ještě růžovou zklidňující masku Garnier, takže možná vyzkouším i tu.

Jakou masku používáte vy?





7 komentářů:

  1. Zkoušela jsem všechny a musím říct, že sem tam si je určitě budu kupovat, je to rpo mě fakt super relax :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Já zkoušela zelenou variantu a za mě naprostý propadák.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. opravdu? ale je pravda, že každému prostě sedne něco jiného

      Vymazat
  3. Ja používam tú zelenú. Tá mi sadla najviac.

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.