středa 23. listopadu 2016

Revitalon forte pro zdravé a silné vlasy

Krásný den vám všem,

já mám sice teď v práci dovolenou a tak si ji plně užívám, ale i tak jsem se rozhodla vám napsat jednu recenzi na doplněk stravy s názvem Revitalon forte. Testovat můžu díky blogerky.cz, za což jim velmi děkuji.Tyto kapsle jsou určeny pro zdravé a silné vlasy. Začíná klasické období vypadávání vlasů a je potřeba proti tomuto faktu nějakým způsobem zakročit. Je pravdou, že občas volím ovocný nápoj pro přísun vitamínů, ale jindy tomu tak prostě není a mé vlasy volají o pomoc. Byla jsem moc nadšená, když jsem se dozvěděla, že můžu tento doplněk stravy vyzkoušet. Konečně mé vlasy zažijí velkou dávku vitamínů a to jednoduchým způsobem.

Revitalon se dá zakoupit hned v několika provedeních a to:
Revitalon forte 30 kapslí
Revitalon forte 90+30 kapslí zdarma
Revitalon forte 90 kapslí + luxusní náramek zdarma

Receptura v každé kapsli:
Aminokyseliny, biotin, měď, zinek, selen, extrakt z přesličky, vitamín B6, vitamín C, pivovarské kvasnice a extrakt z kopřivy a další.

Aminokyseliny jsou základními stavebními kameny vlasové bílkoviny keratin, která utváří strukturu vlasů i nehtů a rozhoduje o jejich kvalitě. Významný vliv na kvalitu vlasů mají i další látky jako např. biotin, selen a zinek, které přispívají ke zlepšení vzhledu a struktury oslabených vlasů a jejich růstu. Všechny tyto látky je potřeba v dostatečném množství doplňovat potravou či pomocí doplňků stravy, např. prostřednictvím Revitalon Forte.  (uvedeno na obalu)

Když jsem balení Revitalon poprvé otevřela, docela jsem se zhrozila co to je za obrovskou velikost vitamínů. Popravdě jsem tak velké vitamíny ani léky nikdy nejedla. Nakonec jsem překonala strach a kapsli jsem zapila velkým douškem vody. Možná to bude pro některé z vás problém, ale pokud chcete něco udělat pro své vlasy tak do toho jděte a překonejte se. Někdo může na pravidelné užívání zapomínat a tak tu mám pro vás takovou malou radu. Já si dala jedno plato do kabelky, kterou nosím do práce a druhé plato na stůl, u kterého jím. Teď už se mi nestává, že bych někdy na vitamín zapomněla.

Aby šli vidět razatní rozdíly a výsledky po užívání těchto kapslí, je třeba vyčkat času. Já osobně si myslím, že výsledek užívání může být znatelný cca po 3 měsících. 
Balení obsahuje 30 kapslí a užívá se jedna kapsle denně nejlépe po jídle. Pokud máte o tyto kapsle zájem, dají se sehnat v lékárně, v lékárenských e-shopech nebo na stránkách nasevitaminy.cz

Pokud chcete vědět více informací o Revitalonu, nebo se podívat na ostatní výrobky od této značky stačí kliknout na revitalon.cz. Firma, která tyto vitamíny vyrábí je ze Zlína.

Jaké vitamíny na vlasy jíte vy?











4 komentáře:

  1. Bohužel žádné takové podobné prášky na vlasy nepoužívám.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Máme to stejně :) Taky si myslím, že po měsíci užívání jsou výsledky nepatrné.
    Gabrieless

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, ja na vlasy pouzivam tyto vitaminy https://www.lekarnasporilov.cz/leciva-a-doplnky-stravy/vitaminy-a-mineraly/gs-vapnik-horcik-zinek-premium-tbl-100-30.html - jsou i na nehty a pokozku. A pote jeste preventivne proti padani vlasu - https://www.decodoma.cz/Prirodni-serum-pro-rust-vlasu-Velform-Hair-Grow-Plus.html , jelikoz u rodicu je padani vlasu dost videt, tak se snazim tomu predchazet.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.