neděle 21. srpna 2016

Řasenka XXpress od Gabriella Salvete

Hezký nedělní den,

řasenka mě málokdy dostane do kolen a tak se pojďte spolu semnou podívat, jak tomu bylo u řasenky Xxpress od Gabrielly Salvete. 

Řasenka má černo-růžový obal, na kterém je velký nápis Xxpress. Obal u řasenky u mě nehraje žádnou roli při výběru. Nejvíce se soustředím na tvar a hustotu kartáčku. 

Kartáček má řasenka dost hustý s velkými štětinkami. Při aplikaci řasy neslepuje, ale ani je nijak extra neprodlouží. Naopak při tvarování spodních řas mi celkem vyhovuje, protože je neslepuje a hezky decentně je zvýrazní.

Barva náplně je klasický černá. Na očích vydrží nehnutě celý den. Odličování jde trochu hůře, ale dvoufázový odličovač si s ní hravě poradí. 

Řasenku jsem koupila v drogerii Teta v akci za cca 70 Kč.

Stojany s touto kosmetikou většinou obcházím obloukem. Nevím čím to je, ale ničím mě tato kosmetika nepřitahuje. Řasenku jsem si koupila převážně proto, protože jsem jednoduše nějakou potřebovala a jediná Salvete byla v akci. Nedávno jsem od nich zkoušela tester báze pod make-up, možná bych bázi přirovnala k té od Dermacolu, ale to je asi jediné co mě z celého stojanu trochu potěšilo a zaujalo.

Máte rádi kosmetiku Gabriella Salvete?



 

1 komentář:

  1. Kartacek vypada dobre..mozna dam teto znacce jeste sanci a nejaky dalsi produkt zkusim:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.