sobota 20. srpna 2016

Dermacol micelární voda

Hezký sobotní den vám všem,

nedávno jsem se vrátila z dovolené a tak to teď všechno doháním. Doma mám kupu nové kosmetiky a tak nějak nestíhám vše fotit a vymýšlet atd., znáte to. V současnosti používám micelární vodu od značky Dermacol, která mi moc vyhovuje. Půjdem se jí teda mrknout na zoubek.

Co píšou na obalu:
Čistící micelární voda šetrně zbavuje pleť nečistot a odličuje v jednom kroku i voděodolný make-up. Kyselina hyaluronová zpěvňuje, vypíná a hydratuje pleť. Neobsahuje mýdlo, alkohol a parfemaci. Dermatologicky testováno.

Jak to vidím já
Tato voda hezky odstraní make-up, řasenku, dokonce i voděodolné linky. Snáženlivost se celkem dá, ale dávejte si pozor aby se vám voda nedostala přímo do očí. Mě se to stalo a pak jsem chvíli viděla všechno šedě, ale je to dobrý, neoslepla jsem. Pleť je po aplikaci krásně čistá a hebká.

Při protřepání voda napění. Nemá žádnou parfemaci. Velké plus má u mě v tom, že neobsahuje alkohol. Většina výrobků s alkoholem mi vůbec nesedí a pálí mě po nich celá pleť.

U této micelární vody se mi líbí hodně obal. Je bytelný a průhledný, takže vidíte kolik výrobku vám ještě zbývá. Celkový růžový design je také zajímavý. Aplikátor je klasický s víčkem na zacvaknutí.

Obsah je 400 ml, takže velké balení které vydrží delší dobu. Já micelárku používám už několikátý den a ještě z ní skoro nic neubylo. Micelární vodu jsem kupovala ve VMD drogerii ve Veselí nad Moravou za 100 Kč. (Měli akci pro členy VMD klubu)

Celkově jsem s tímto výrobkem spokojena. Žádné alergické reakce se nekonaly až na ty oči, ale to byla moje chyba.  

Jakou micelární vodu používáte vy?





 
 

3 komentáře:

  1. asi by som sa bála do tejto micelárky ísť,lebo mám dosť citlivé oči a štípe ma aj klasická micelárka :(
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám teď micelárku od Lorealu a ta je výborná, odlíčí oči i pleť a neštípe v očích, nevysušuje. Tuto micelárku jsem používala přesně před rokem a nakonec jsem ji používala jen na pleti, protože na očích mě tak příšerně štípala, že jsem z ní brečela :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám micelárku od Garnieru, chci vyzkoušet tu od Biodermy, ale po této jsem taky koukala, tak uvidím. :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.