úterý 1. prosince 2015

Longlasting browdefiner od Catrice

Hezké dopoledne vám všem,

už dlouho hledám produkt na obočí, který bude prostě jednička. Dřív jsem si obočí nijak nedokreslovala a hodně lidí mi nevěřilo, že si obočí netrhám. Od přírody mám jemné a světlé obočí. Jednoho dne jsem se rozhodla obočí dokreslit a výsledek se mi líbil. Vyzkoušela jsem stíny i tužky. Minulý týden jsem se šla mrknou do drogerie Teta a u stojanu Catrice jsem objevila dlouhotrvající fix na obočí. Cena byla docela vysoká cca 90 kč. Přemýšlela jsem a nakonec jsem fix dala do košíku. Odstíny byly myslím tři.

Vybrala jsem si poslední kus odstínu 030 Chocolate brow´nie. Možná si dokresluji obočí moc tmavým odstínem, ale já tu barvu prostě miluji a když si vezmu, že některé blondýny si dokreslují obočí černou tak už se nad tím ani nepozastavuji. 
Bála jsem se, že když jsem brala poslední kus, tak bude vyschlý. Opak byl pravdou. 
Fix má ostrý hrot, takže obočí krásně vytvarujete a dokreslíte.



 Od otevření se má fix spotřebovat do 12 měsíců, myslím že vyschlý bude ale dříve.
Teď už ale k tomu hlavnímu a tím je výdrž. Říkala jsem si, že fix se bude možná rozmazávat. Přeci jen je to tekutá forma a ta má většinou tendenci nějak utíkat. Ráno jsem nanesla fix na obočí, hezky si ho vytvarovala. Přes den mi na začátku obočí vznikla malá nedokreslená tečka, nevím jak se to stalo, ale prostě vznikla. Dokreslila jsem ji a měla takto namalované obočí asi do 20:30. Přišel čas odličování na který jsem zvolila vlhčené ubrousky na voděodolný make-up. Potom co se stalo jsem zůstala jen hledět do neznáma. Po fixu zůstala slabá linka na obočí, která nešla odlíčit. Musela jsem hodně tlačit, abych linku odlíčila a stejně se mi to moc nepovedlo.
 Závěr je teda jasný. Longlasting určitě drží po celý den, ale na odlíčení si budete muset připravit pořádný odličovací produkt, jinak si vaše okolí bude myslet, že máte permanentní obočí.

1 komentář:

Děkuji za Vaše komentáře.