úterý 24. listopadu 2015

Batiste Dry shampoo Floral essences

Hezké odpoledne všem,

začíná chladné období a ne vždy každý stíhá to co by si přál. Já občas vážně nestíhám a ještě si stihnout umýt hlavu je pro mě nadlimit. Už dlouho jsem přemýšlela o suchém šamponu. Na trhu je velký výběr a člověk si musí umět vybrat. Značku Batiste snad chválí úplně všichni a tak jsem se rozhodla právě pro ni. Šampon jsem koupila v drogerii Dm za nějakých 114 kč. 


 Obsah suchého šamponu je 200 ml, nevím zatím jestli je to málo nebo hodně. Šampon jsem zatím použila jen párkrát. Nanáší se ve vzdálenosti 30 cm, promasírujete a učešete. Vůně je vážně fajn a každý se vás pak bude ptát čím si myjete vlasy, že tak nádherně voní. Výrobek není testován na zvířatech, což je určitě další pozitivní věc. Obal výrobku je krásný barevný, lákavý a v drogerii vás hned přitáhne k sobě. Druhů je hned několik, takže nemusíte brát ten květinový.



Celkově bych šampon hodnotila jako dobrý, není to žádná velká hitparáda a raději si najdu čas na to mytí. Určitě neurazí, ale za tu cenu jsem čekala trochu více účinku. Možná ještě vyzkouším ten od Balea. 

Jaké zkušenosti máte se suchými šampony vy?

3 komentáře:

  1. ja mám tento suchý šampón od Batiste tiež doma, som s ním spokojná, ale veľmi často ho nepoužívam, pretože si radšej vlasy umyjem :)
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám od Balei a jsem s nim velmi spokojená, ale až ho vypotřebuji, tak mám v plánu vyzkoušet Batiste :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  3. Mam rada tento suchy sampon od batiste. Vyhovuje mi
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.