středa 9. září 2015

Růžová kosmetika

Hezkou středu vám všem,

před pár dny jsem obdržela k vyzkoušení pár vzorků Růžové kosmetiky. Na stránky kosmetiky se můžete podívat zde: klik Celkový dojem z kosmetiky je velmi pozitivní. K vyzkoušení jsem měla denní krém, noční krém, oční krém, parfém a krém proti vráskám, který jsem nevyzkoušela, protože vrásky nemám. Po otevření vzorků jsem vždy cítila příjemnou svěží vůni růží. Vůně je jemná, takže určitě nemusíte mít strach, že je to něco přehnaného. Noční i denní krém měl řidší konzistenci, díky které se krém jednoduše a rychle nanášel. Vstřebávání bylo také poměrně dost rychlé. Výsledkem byla jasná, provoněná a hebká pleť. 
Oční krém byl chladivý a také měl řídkou konzistenci. Po aplikaci jsem měla oční okolí odpočaté a také provoněné růžemi. 
Parfém z růží byl také celkem fajn, ale tam už mi vůně tak trochu vadila. Pokud je člověk ale velký milovník růží, tak určitě nepohrdne a tento parfém si plně zamiluje. 
Žádnou alergickou reakci jsem po celou dobu zkoušení nezaznamenala a byla jsem velmi spokojená. Určitě mrkněte na stránky Růžové kosmetiky, třeba vás něco zaujme.
Děkuji tímto firmě za vyzkoušení vzorků.








2 komentáře:

  1. Ten oční krém vypadá zajímavě :)

    chicbyjane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ten denný krém ma veľmi zaujal :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.