úterý 8. září 2015

Casting creme gloss Chocolate 535

Hezký úterní den všem,

už 3 dny mám obarvené vlasy přelivem od L´oréalu Casting creme gloss v odstínu čokoládová 535. Na tento přeliv běžela reklama se známou zpěvačkou Celeste Buckingham. Já jsem přeliv koupila v drogerii Teta, kde ho mají momentálně v akci za 109 kč. Měla jsem strach, že mi množství nevyjde na vlasy a budu si muset koupit ještě jedno balení, ale opak je pravdou. Barva vyšla naprosto perfektně. Po mytí jsem na vlasy nanesla ještě závěrečnou péči, která je součástí balení. S barvou jsem napsoto spokojená a určitě si příště koupím zase jiný odstín. 

 Zde už vidíte co všechno v krabičce najdete.
 Součástí balení je také srozumitelný návod jak vlasy nabarvit.
 Tak tady už jsem měla celou barvu nanesenou a čekala.
 Všechno už bylo spotřebováno a tak nechyběla ani fotodokumentace.
A výsledek celého barvení.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře.