neděle 12. ledna 2014

Solutions winter day krém od Avonu

Takže krém winter day jsem dostala od přítele pod stromeček. S krémem jsem docela spokojená, protože moje pleť je po něm jemná a hezky hydratovaná. Krém obsahuje vitamín B a SPF 15. Po otevření krému je na vrchni části ještě přiloženo plastové víčko, které nevím k čemu mělo sloužit, protože není nijak zataveno. Obsah je 50 ml a vyroben je v Polsku.
Bohužel obsahuje oxybenzon, který v kombinaci se slunečním zářením může vyvolat akné nebo alergické vyrážky. Při osvícení se zvyšuje produkce volných radikálů, takže ve výsledku je tato látka kacinogenní.
Karcinogen je chemická látka nebo průmyslový proces, který způsobuje (napomáhá) rakovinnému bujení buněk, které vede k výskytu rakovinných nádorů. 
Takže bych tento krém asi určitě nedoporučovala a už ho ani nebudu používat. Avon mě tímto moc nepotěšil a ani já ho nepotěším, protože nejspíš přestanu jejich výrobky úplně kupovat.
Někde na internetu jsem četla dotaz na látku oxybenzon ve spojistosti s Avonem a konkrétně tímto krémem a asi nějaká Avon lady uvedla, že tento krém je na noční péči a k ozáření tak nedojde. Bohužel se stala asi chyba! V příbalovém letáku je uvedeno, že krém se nanáší RÁNO.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře.