sobota 11. ledna 2014

Gelové linky od Alverde extreme black

Tyto gelové linky bych si možná ani nikdy nekoupila, kdybych našla v regálu ty od essence a catrice. Bohužel, už je to tak. Firma přestala vyrábět gelové oční linky od těchto značek a důvod? Ten bohužel nevím, ale kdyby jste ho někdo věděli, určitě mi ho napiště dole do komentářů. Jsem z toho zdrcená, protože jsem je nedávno vypotřebovala a já potřebovala nové a protože je používám skoro denně, byla to pro mě trochu rána čím se teď budu malovat.
Takže jsem si teda koupila linky od alverde za nějakých 80 Kč. Odstín je 10 extreme black a konzistence docela málo tuhá. Po nanesení se nerozmazává, ale do vody určitě nejsou vhodné, protože jdou ihned dolů. Zatím jsem s nimi spokojená a za tu cenu se to určitě vyplatí koupit.

Klady:
- nízká cena
- intenzita barvy
- ptaktické balení
- skvělé nanášení

Zápory:
- málo hustá konzistence
gelové linky od essence už v regálu nenajdete







3 komentáře:

  1. Gelové linky od Essence a Catrice se přestaly vyrábět, protože se téměř neprodávaly. Nejlepší prodej měli shodou okolností v ČR, ale jinde na ně lidé nadávali a nekupovali, tak je stáhli z prodeje. Ale prý se chystá možná inovace a nějaké gelové linky letos uvedou na trh, více mi říci nechtěli, tak uvidíme ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mám gélové linky od Essence a sú super, len to balenie nie som schopná minúť, linky nepoužívam vždy, len občas, keď ma to chytí.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.