sobota 28. července 2012

Wonder maska

Tato maska má černý obal a má tak trochu nepříjemnou vůni.Je vhodná na poškozené,odbarvované,barvené,vysušené vlasy.Po několika týdnech používání je viditelný výsledek určitě znát.Lidi kteří tuto masku používají si ji většinou chválí.Já osobně jsem na ni ještě neslyšela nic negativního.Tato maska má většinou akce 3+1 za výhodnou cenu.Tuto maska mám ráda.Sice ji používám chvíli cca 3 měsíce,ale je fakt super.Dříve jsem používala masky z drogérie.Teď je teda používám taky,ale už v menším množstvím.Byly to masky Gliss kur-sice příjemně voní,ale za to jsou plné silikonů a ty jak asi jistě víte neprospívají vlasům.Tuto masku bych doporučila každému kdo má zničené vlasy ať už fénováním po žehlení,ale i odbarvováním atd.
Já osobně mám vlasy dost zničené a taky upadané-proto jsem si zakoupila tyto masky ve větším balení 3+1 300ml jedna maska.Cena 500 ,- + poštovné na vlasy-kosmetika.cz
Maska se nanáší na vlhké vlasy prosušené lehce ručníkem pomocí štětce.Vlasy si po nanesení obtočím do úlku a následně zakryji potravinářskou fólii a asi minutku zasuším fénem-teplým vzduchem.Pak nechám působit 20 minut a následně umyji a zregeneruji kondicionérem který uzavře šupiny vlasu.Tuto maska je potřeba důkladně umýt.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře.