úterý 31. července 2012

Vlasové olejíčky

Jelikož jsem si dřív hodně žehlila vlasy a oni se postupem času vysušovaly.Rozhodla jsem se,že s tím něco udělám.Můj první olejíček byl docela levný a asi neměl ani žádný efekt,vlastně jsem ho ani nevypotřebovala.Je pravda,že byl dost mastný a suché konečky byly rázem mastnými,ale jak říkám byl levný,takže jsem za cenu 30 ,- fakt nevěřila,že by mi mohl nějakým způsobem moct.

Po nějakém čase se mi dostal do ruk katalog z Avonu.Moje objednávka byla v tu chvíli jasná.Olejíček stál max. do 150 ,- Má přijemnou vůni.Vlasy po něm nejsou extra mastné-takže bych řekla že je ideální.Akorát mě mrzí ta doba čekání než přijde.Další olejíček který bych chtěla ráda vyzkoušet je od Balea z DM drogérie.Co jsem o něm slyšela-není prý úplně k zahození a cenově taky dostupná do 100 ,- takže až vypotřebuji ten z Avonu budu kupovat z DM a taky pak na něj napíšu na blogu recenzi.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře.