neděle 23. října 2022

Tipy na vánoční dárek pro ženu

 Hezký nedělní den vám všem,

přemýšlíte nad tím, jaké dárky vybrat a koupit pod stromeček pro svou ženu, babičku, dceru, tchýni, ale nevíte si rady? V dnešním článku vám dám pár tipů na to, co udělá každé ženě zaručeně radost a určitě s takovým dárkem nešlápnete vedle. Jako bonus navíc ušetříte i nějakou korunu navíc. 

Já osobně jsem vybírala na Zalando Lounge, kde toho mají opravdu hodně a za velmi příjemné ceny. Navíc v případě výměny či vrácení hradí poštovné oni, což je opravdu skvělé! Teď už se ale pojďme společně podívat na to, o jaké vánoční dárky se vlastně jedná. 

Každá normální žena dbá o svůj vzhled, do kterého patří i péče o vlasy a jejich následná úprava, do které můžeme zařadit úkony jako je foukaná, žehlení (rovnání), nebo kulmování. Níže se můžete dočíst, jaké konkrétní výrobky můžete pod stromeček k těmto nezbytným dámským úkonům zakoupit, aniž byste šlápli vedle. 

1.) Vysoušeč vlasů Supercare PRO Remington

Tento fén má hodně originální design v kombinaci bílé s bronzovými detaily. Motor má výkon 2200 W s rychlostí 130km/h. Po umytí vlasů je dobré přebytečnou vodu nejdříve vymačkat do ručníku a poté začít s foukáním. Foukání je ideální provádět přes kulatý kartáč, protože jedině tak se docílí uhlazeného vlasu bez rozcuchání. Pro zafixování vlasu je dobré nakonec použít funkci studeného vzduchu. Tento výrobek má v balení dále i difuzér, který žena může využít naopak pro vytvoření vln ve vlasech.

2.) Horkovzdušná kulma AS404 Remington

Tuto kulmu ocení zejména ženy, které často spěchají například do zaměstnání. Umyté vlasy je vhodné vymačkat do ručníku a následně začít s postupným kulmováním. Po zapnutí vychází z kulmy teplý vzduch, pomocí kterého dochází k vytváření požadovaného účesu. Vyšší teplota je vhodná pro silné a nepoddajné vlasy a nízká naopak pro vlasy jemné a bez objemu. 

3.) Žehlička na vlasy WET2STRAIGHT Remington

Tuto žehličku ocení dámy, které si rády vlasy rovnají, ale i kulmují (vytváří lokny). Žehlička má destičky z keramiky a umí je rozehřát od 140°C až do 230°C. Na nahřátí destiček není potřeba dlouho čekat, nahřejí se totiž za 15 sekund. Skvělý je i podsvícený LED displej, díky kterému vidíte i na dálku, že je žehlička zaplá. 

Osobně musím říct, že tyto výrobky od Remingtonu mám moc ráda a ráda s nimi pracuju. 

Jak se vám tyto tipy na vánoční dárky líbí?





3 komentáře:

  1. Za tipy děkuju. Už fakt nevím co pořád kupovat za dárky, takže mi tohle vždycky přijde vhod.

    OdpovědětVymazat
  2. Koupit dárky ženám není žádný problém. Tam je takových možností. Já navíc pořád něco chci, takže má ode mě manžel pořádně dlouhý seznam :-D . Na první místo jsem mu letos napsala náramek s perlou, na který jsem náhodou narazila a tak se mi zalíbil, že ho prostě musím mít :-D .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.