úterý 4. října 2022

Šetrné praní s Perwoll Renew Caps Black a Renew Gel Color

 Hezký den vám všem,

dnes bych se s vámi ráda podělila o mé zkušenosti s prací dvojicí od značky Perwoll. Jedná se o výrobky, které obsahují pečující složky se zaměřením na dlouhou životnost oblečení v rámci konceptu pomalé módy RethinkFashion. 

Na vyzkoušení jsem obdržela celkem 2 produkty:

Perwoll Renew Caps Black 10 ks

Tyto kapsle jsou tříkomorové a jsou určeny pro praní tmavého a černého oblečení a prádla. Barvy kapsle obnovuje pomocí unikátnímu komplexu Care. Dále oblečení dodá intenzivní a příjemnou vůni květin a vyhladí rozštěpená vlákna. Krabička, ve které jsou kapsle zabaleny je 100% recyklovatelná. Já osobně u těchto kapslí oceňuji to, že se v bubnu pračky rychle rozpustí a nezanechávají po sobě na konci praní žádné zbytky, což se mi u jiných výrobků často stávalo. Prádlo je po vyprání čisté, voňavé a hebké zároveň. Tyto kapsle určitě mohu maximálně doporučit.

Perwoll Renew Gel Color 960 ml

Tento gel byl pro mne opět velkým překvapením. Jedná se totiž o výrobek, který pečuje o barevné prádlo a oblečení. Takových kousků mám ve své skříni snad nespočet. Gel oblečení šetrně vypere, provoní, ochrání vlákna a obnoví jeho barvy. Obal tohoto výrobku je opět 100% recyklovatelný. Na gelu nejvíce oceňuji jeho velmi příjemnou a intenzivní vůni. 

Oba výrobky Perwoll mi velmi vyhovují a vůni si pochvalují o ostatní členové naší rodiny.

Co na tyto výrobky říkáte vy?






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře.