neděle 12. září 2021

Ladění interiéru s plakáty Poster Store

 Krásný den vám všem,

dnes bych Vám chtěla ukázat, co dalšího z e-shopu Poster Store mám ve své sbírce plakátů, které umí proměnit interiér v originální a zároveň útulný. 

Co se týká plakátů, já mám ráda hodně přírodní styl. Takže například kresba dřeva, různé okrasné trávy a květy přírodních barev byly jasnou volbou. Dalším stylem, který se mi moc líbí, jsou plakáty související s kosmetikou a celkově beauty tématem. No na samotný výběr už se můžete podívat o pár řádků níže, kde jsem vám všechno zdokumentovala. S obrazy z Poster Store mám velké plány do budoucna, ale to si zatím nechám pro sebe a až nastane čas, vše znovu zdokumentuji. 

Na Posterstore mají opravdu velký výběr nejen plakátů, ale můžete si zde zakoupit i například různé rámečky. No láskou na první pohled se staly rámy světlé dubové. Ta barva je krásná, přírodní a hezky se hodí k plakátům přírodního tématu. Samozřejmě pokud toto není váš šálek kávy, můžete vybírat mezi zlatými, černými, měděnými, stříbrnými, dřevěnými rámy. Nebo pokud chcete něco opravdu originálního, má e-shop v nabídce i tzv. Poster Hangery, díky kterým plakáty snadno zavěsíte a umístíte na zeď. 

Celkově musím hodnotit e-shop Poster Store velmi kladně už kvůli širokému výběru plakátů a rámů. Doručení vždy proběhlo v pořádku a poměrně rychle i přes fakt, že zásilka je odesílána ze zahraničí. Kvalitu výrobků hodnotím velmi kvalitně. No a ten výsledek v interiéru? To je něco úžasného a především dokonalého zároveň. 

Co vy a plakáty? Co na můj výběr říkáte?






4 komentáře:

Děkuji za Vaše komentáře.