neděle 27. června 2021

Péče o pleť s Garnier

 Hezký den vám všem,

dnes bych vám ráda představila tři úžasné výrobky od značky Garnier. Se značkou Garnier mám velmi dobré zkušenosti a zatím mé pleti výrobky vyhovovaly a neměla jsem po nich žádnou alergickou reakci. 

Aktuálně používám od Garnier dvoufázovou micelární vodu 3v1 a micelární vodu 3v1 pro citlivou pleť. 

Micelární voda pro citlivou pleť odstraní spolehlivě make-up a pleť nijak nedráždí. Tento výrobek má osvěžující a zklidňující účinky. Co na tomto výrobku také velmi oceňuji je to, že se dá použít i na oční okolí. 

Dvoufázová micelární voda 3v1 umí odstranit i voděodolný make-up, takže pro mne je naprosto nezbytnou součástí večerní péče o pleť. Micely obsažené v této vodě na sebe přitahují nečistoty a bez tření je také odstraní. Výsledek a rychlost odlíčení je naprostá dokonalost. 

Znovupoužitelné odličovací tampony jsou věc, kterou jsem doposud neznala. Jedná se o ultra jemné tampony z mikrovlákna, které jsou určeny k opětovnému použití. Spolu s micelární vodou Garnier pak jde odličování velmi snadno a rychle. Tyto tampony by měly vydržet až 1000 použití. 





2 komentáře:

  1. Líbily by se mi ty odličovací tampony. Taky doma mám podobné a jsou super.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi pekne. Ja som naposledy mala veci od Garnier na škole. Teraz už používam len od Nuskin na odlíčenie. Ale tie tampóny má lákajú

    AKO VYZERAJÚ HIPPIES V TEJTO DOBE?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.