pondělí 8. dubna 2019

Paletka Salut Paris od Essence

Hezký den vám všem,

když jsem byla nakupovat v německé DM drogerii, všimla jsem si ve stojanu značky Essence nápadité paletky s názvem Salut Paris. Jelikož mám ráda nude barvy, volba byla naprosto jasná a paletka putovala do nákupního košíku. Cenu už si přesně nepamatuji, ale nebyla vysoká. Na výběr měla značka Essence ještě jiné barevné varianty, ale mě osobně byla opravdu nejvíce sympatická právě Salut Paris.

Salut Paris od Essence obsahuje celkem 9 nude stínů na oči. Stíny jsou matné a pak také i třpytivé. Struktura stínů je poměrně hodně prášivá, takže během nanášení na oční pohyblivé víčko je potřeba štětec pravidelně oklepávat. Při nanášení štětcem stíny z víčka opadávají na oční okolí, takže opět je potřeba s tímto počítat. Konečný výsledek ale stojí za to.

Pigmentace je slabší, ale trochu více ji vytáhnete a zvýšíte pomocí oční podkladové báze. Já bázi používám vždy, abych stíny také zafixovala a vydržely mi celý den bez problémů.

Paletka mě zaujala ve stojanu hlavně díky nápaditému designu obalu. Po otevření naleznete v paletce kromě stínů i malé zrcátko, které využijete například během cestování.

Paletku hodnotím jako průměr za dobrou cenu. Znovu už bych si ji ale asi nekoupila kvůli vysokému prášení.

Co na tuto paletku říkáte?




 

5 komentářů:

  1. Asi bych taky neodolala, krásná je a škoda toho prášení.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda že práší, ale odstíny má fakt pěkné :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem velmi šťastný, chci se podělit o svá svědectví s širokou veřejností o tom, co pro mě tento muž jménem Dr. PADMAN právě pro mě udělal, jsem ženatý 4 roky a mám rozchod s manželem před 4 měsíci a byl jsem strach a tak zmatený, protože ho tak moc miluji. Opravdu jsem byl příliš depresivní a kamarád mě nasměroval k tomuto kouzelníkovi, doktoru PADMANOVI, a oznámil jsem mu všechny své problémy a řekl mi, abych se nebál toho, že se přinutí, aby se můj manžel vrátil ke mně a za pouhých 48 hodin Dostal jsem hovor od mého manžela a on se líbil, že bych se měl vrátit do domu. Nikdy v mém životě nevěří v kouzlo a teď mi to jen pomohlo a jsem nyní tak šťastný. Vše mu děkujeme a pokud si také chcete nechat svého manžela vrátit pro sebe zde !! jeho e-mailovou adresu (padmanlovespell@yahoo.com), jsem tak rád, že svědčím o vaší práci a laskavosti DR PADMAN

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.