neděle 17. února 2019

CeraVe péče o pokožku

Hezký den vám všem,

pokud trpíte na suchou nebo mastnou pokožku či pleť, bude tento článek určen právě pro vás. Nedávno jsem začala používat dva výrobky s názvem CeraVe, které jsou k dostání například v lékárně Benu. Do této lékárny chodím moc ráda, takže s jistotou mohu potvrdit, že tam tyto přípravky na pokožku seženete.

A o které výrobky se tedy jedná?

CeraVe hydratační krém 177 ml
Tento hydratační krém je určen pro suchou až velmi suchou pokožku. Krém je bez parfemace a je hypoalergenní. Navíc obsahuje 3 typy esenciálních ceramidů a kyselinu hayluronovou. 
Výrobek lze použít pro tělo i obličej.
Během aplikace na pokožku jsem zaznamenala velmi snadné roztírání a moc se mi zamlouvá doba vstřebávání do pokožky. Vstřebávání je totiž velmi rychlé a tak večer před spaním nemusím dlouho čekat než se krém vstřebá.

CeraVe čistící pěnící gel 236 ml
Tento gel je vhodný pro normální až mastnou pleť a pokožku těla. Obsahuje 3 typy esenciálních ceramidů, niacinamid a kyselinu hyaluronovou. Výrobek neobsahuje mýdla a parfemace.
Výrobek používám vždy během mytí ve vaně na pleť a konkrétně na bradu a čelo. Konzistence je tekutější, ale pomocí krouživých pohybů pomocí ruky vytvořím pěnu, která z pleti spolehlivě odstraní všechny nečistoty a dokonce i make-up. Výsledkem pravidelného používání je hladká pleť bez červených pupínků a jiných nežádoucích výstupků.

Musím říct, že oba výrobky mě velmi mile překvapily. Nejvíce vám ale musím doporučit hydratační krém, protože takovou dávku hydratace jste určitě ještě nezažili.


Znáte tyto výrobky?








 

5 komentářů:

  1. Já si více oblíbila čistící gel. Používám je denně a tento mi vyhovoval ve všech ohledech :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. Výrobky nepoznám, ale značka mi něco říká. Líbil by se mi ten krém, ale i čistící gel. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle značku jsem už dříve na blozích viděla :-) nevypadá zle, ale mě se nelíbí její obal :-(

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.