pondělí 28. ledna 2019

BES Vlasový a tělový šampon s cukrovou vůní

Příjemný den vám všem,

jeliž moc ráda testuji a zkouším různé druhy sprchových gelů a přípravků k mytí těla, musela jsem vyzkoušet i tento vlasový a tělový šampon s cukrovou vůní od značky BES, který je k sehnání na stránce: hair-cosmetics.cz za nějakých 150,- Kč/300 ml. Tento výrobek jsem si přála pod stromeček a taky jsem ho dostala, takže jsem měla velkou radost. Momentálně je to můj nejpoužívanější výrobek na mytí těla a jestli jsem s ním spokojená už se můžete dočíst o pár řádků níže.

Tělový šampon s cukrovou vůní jsem si vybrala hlavně kvůli jeho vůni. Byla jsem hodně zvědavá, jaká vůně asi bude. Musím říct, že je opravdu skvělá a sladká. Výrobek jsem si díky úžasné parfemaci doslova zamilovala. 

Konzistence je středně tekutá a docela dobře se s ní myje. Po smíchání s vodou začne výrobek hezky pěnit a vonět. Po mytí vydrží pokožka těla vonět ještě nějakou chvíli.

Obal je pevný a v černém odstínu. Bohužel lahvička je vyrobena z hodně pevného plastu, takže při aplikaci to chce opravdu sílu.

Po každém použití je pokožka hebká a provoněná. 

S výrobkem jsem moc spokojená. Na stránce hair-cosmetics.cz jsem našla ještě jiné voňavé varianty, které určitě plánuji taky vyzkoušet. 

Zaujal vás tento produkt? 







5 komentářů:

  1. Hmm to zní zajímavě. Vůbec tenhle produkt neznám a cena není špatná.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta vůně musí být dokonalá. Také si ráda vybírám podle toho, jak sprcháč voní :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímala by mě ta vůně. Značku vůbec nepoznám.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Já se přidávám k ostatním a velmi by mě zajímala ta vůně. Když jsem si četla název článků, tak mě ihned napadla cukrová vata. :D

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
  5. Woow, aby mi takto krásně voněly vlasy, to chceš :) kdybych nemusela používat jemné, speciální šampony, tak tento ráda zkusím :) i když na tělo bych ho vyzkoušet mohla!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.