pondělí 29. října 2018

Kokosová zubní pasta od Signal

Hezké pondělí vám všem,

pro milovnice kokosu tu mám dnes tip na kokosovou zubní pastu. Výrobek vyrábí značka Signal a když jsem ho viděla v drogerii, ihned jsem produkt vkládala do košíku. Do té doby jsem si čas od času bělila zuby Bio kokosových olejem, ale občas jsem prostě zapomněla a jindy se mi zase nechtělo. Díky této pastě mám kokosový olej v ústech každý den a to bez nucení. Cena výrobku je 40,- Kč/75 ml.

Spolu s kokosem najdete ve složení ještě zinek, který má antibakteriální schopnost a zároveň zajistí 18-hodinovou ochranu proti zubnímu povlaku.

Samotná příchuť pasty je opravdu kokosová a dá se přirovnat opravdu ke kokosovému oleji. Dokonce i odstín je světlý jako kokos. 

Během čištění začne pasta v ústech pěnit. Musím se přiznat, že to pěnění je na můj vkus až moc silné a pro mě je docela překážkou. Ale pro krásu se musí trpět...

Pasta mě moc nadchla a určitě si ji koupím zase někdy znovu. Za tu cenu si myslím, že to je opravdu skvělý kup. 

Znáte tuto kokosovou pastu na zuby?



 

3 komentáře:

  1. Fantastic post, very nice :)

    Follow for follow?

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je super. Taky používám kokosový olej, tak ji asi vyzkouším. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Kokosová pasta? Wooow!! To je něco pro mě, jako pro milovnici všeho kokosového :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.