pátek 19. října 2018

Dvoufázový odličovač Garnier

Krásný pátek vám všem,

opět tu mám pro vás tip na produkt, kterým snadno a rychle odlíčíte i voděodolnou řasenku, stíny apod. Jedná se o zklidňující odličovač 2 v 1 Essentials sensitive od značky Garnier. Já osobně moc příznivcem značky Garnier sice nejsem, ale říkala jsem si, že udělám změnu a koupila jsem v drogerii Teta právě tento výrobek. Pro výběr zrovna tohoto výrobku jsem se rozhodla z toho důvodu, protože dvoufázový odličovač používám každý večer a tak není nikdy od věci, vyzkoušet i něco nového, nevyzkoušeného. Cenu výrobku už si nepamatuji, ale určitě to bylo maximálně do 100,-Kč.

Výrobek je vhodný pro citlivou pleť a je bez parfemace, alkoholu a barviv. Na jedno oční víčko vám stačí jeden odličovací tampon napuštěný tímto výrobkem. Napuštěný tampon většinou na pár vteřin přiložím na oční víčko a poté už jen jemnými tahy odstraňuji řasenku a líčidla. 

Výrobek má dvoufázové složení ve formě oleje s vodou. Před aplikací je nutné produktem zatřepat tak, aby se obě složky smíchaly a poté už se můžete pustit do procesu odličování. 

Během používání jsem nezaznamenala žádnou alergickou reakci. 

S výrobkem jsem byla maximálně spokojená. Pokud na něj narazím v nějaké akci, určitě ho koupím třeba do zásoby. 

Máte zkušenost s tímto výrobkem?





 

6 komentářů:

  1. Vídám ho v drogerce ale sama s ním zkušenost nemám. Většinou se totiž dvoufázovým odlučovačů mi vyhýbám - všechno mi zatím přišlo až přehnaně mastný a to já nemusím :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  2. Very nice post, great :)

    http://www.alexandarstanisavljevic.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Zkušenost s ním nemám, ale nevypadá špatně. Já momentálně používám dvoufázový odličovač od YR.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá dobře. :) Ale zkušenost nemám. Já si teď oblíbila odličovač od Astrid také dvoufázový a je super. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  5. Garnier Odličovače mám taky moc ráda. Jsou příjemné, dobře Odlíčí a hlavně z nich nestipe pleť ani oči.

    OdpovědětVymazat
  6. Tenhle dvoufázový odličovač jsem měla a byla jsem z něj nadšená! Určitě si ho do budoucna pořídím znovu.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.