pondělí 10. září 2018

AVENE Cleanance micelární voda

Hezký den vám všem,

micelární vody jsou už tak nějak součástí mého života a tak je ráda zkouším od různých značek. Tentokrát jsem zkoušela micelární vodu AVENE Cleanance, kterou jsem dostala od jedné firmy. Tato micelární voda mi sice přišla jen v malém balení, ale určitě vodu můžete pořídit ve velkém balení, které má 400 ml. 

Micelární voda AVENE Cleanance je vhodná k odstranění make-upu z pleti i očí. Oči během odličování nijak nedráždí a během používání jsem nezaznamenala žádné negativní vlivy. Voda se z pleti po aplikaci neoplachuje, což je super vlastnost. Výrobek má samozřejmě uklidňující účinky, takže pokud máte citlivější pleť, určitě do výrobku jděte. Aplikace je vhodná jak ráno, tak i večer. 

Obal tohoto konkrétního balení je krásně modrý a je vyroben z plastu. Víčko je na zacvaknutí, takže při nanášení vody na kosmetický tamponek se velmi dobře nanáší.

Obsah micelární vody, kterou jsem měla byl 100 ml, což je naprosto ideální velikost do malé kabelky a na cestování.

Micelární vodu AVENE Cleanance mám již spotřebovanou a musím říct, že byla naprosto perfektní.

Znáte tuto micelární vodu?




4 komentáře:

Děkuji za Vaše komentáře.