pondělí 14. května 2018

YOPE St. John´s wort

Hezké pondělí vám všem,

dnes tu mám pro vás recenzi o výrobku, který jsem opět koupila na e-shopu dekorativka.cz. Tento výrobek mne zaujal hlavně díky svému nápadnému obalu, který se mi vážně líbí. Cena výrobku je cca 170Kč/400ml.

YOPE St. John´s wort je sprchový gel s vůní třezalky tečkované. Extrakt z třezalky likviduje bakterie a hodí se pro každodenní péči o pokožku. Gel obsahuje přírodní ingredience a neobsahuje parabeny, silikony, barviva, živočišné látky a dokonce je vhodný i pro vegany. Výrobek je určen pro všechny typy pokožky, takže se nemusíte bát, že sáhnete při koupi tohoto výrobku vedle. 

Tento sprchový gel hydratuje pokožku, působí na ni antibakteriálně, šetrně ji čistí a po koupání ji zanechává krásně provoněnou a hebkou na dotek.

Mě osobně tento sprchový gel vyhovuje především svým velkým balením a pumpičkovým aplikátorem, díky kterému je aplikace snažší a rychlejší. 

Gel při kontaktu s vodou krásně pění a začne uvolňovat svoji příjemnou bylinkovou vůni, což se mi moc líbí.

Musím říct, že tento gel mě moc potěšil a nadchnul natolik, že musím vyzkoušet ještě další varianty.

Znáte tento sprchový gel?




 

6 komentářů:

  1. Sprchový gel nepoznám, ale docela mě zaujal. Celkově tuto značku znám jen z blogových recenzí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle značku neznám, ale zaujalo mě balení. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Yope mýdla a sprchové gely mám hodně ráda. Je to přírodní kosmetika za celkem rozumnou cenu za tak velké balení :-) moc mi voní třeba hřebíčkové nebo vanilkové mýdlo.
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  4. Ten pumpičkový aplikátor musí být bezva, nesnáším, když mi sprchový gel nejde ve sprše otevřít:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  5. On této značky jsem ještě nic nezkoušela ale už ty obaly lákají na dálku :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.