sobota 24. března 2018

Bojovník krásy Soaphoria

Hezký den vám všem,

když občas objednávám na e-shopu lilibela.cz, dostanu vždy k objednávce nějaký ten kosmetický vzoreček a jedním z nich byl právě sprchový krém s názvem Bojovník krásy, který vyrábí značka Soaphoria. Sprchový krém mě strašně nadchl a momentálně mám i velké balení tohoto úžasného výrobku. O tom jaký je už se můžete dočíst o pár řádků níže.

Bojovník krásy 255ml/225Kč
Jedná se o sprchový krém s jemnou máslovitou konzistencí, který je velmi šetrný k pokožce těla a odstraňuje z ní všechny nečistoty a bojuje navíc proti celulitidě. Krém je vhodný pro všechny typy pokožky a obzvláště je vhodný na namáhané části těla jako jsou například nohy. V kombinaci s vodou se mění na krémově-mléčnou konzistenci, která po mytí zanechá pokožku těla hebkou a vláčnou.

Krém je velmi výživný díky těmto složkám: arganový olej, jojobový olej, slunečnicový olej, bambucké máslo organického původu. Dále obsahuje antioxidanty, minerály, vitamín A, B, E, F, fluor, draslík, esenciální olej limetky, fenyklu, grapefruitu. Výrobek neobsahuje sulfáty, parabeny, živočišné tuky. 

Při používání sprchového krému Soaphoria se vždy hodím do pohody, protože mi moc vyhovuje lehká a moc příjemná vůně, která dělá dobře mým čichovým buňkám. Jedná se o citrusovou vůni se zeleným, kořeněným nádechem. Krému stačí použít na jedno mytí opravdu malé množství, takže jedno balení vydrží dlouhou dobu.

Použití krému je velmi jednoduché. Potřebné množství krému naberete do dlaní a pak současně s vodou krouživými pohyby pokožku těla umyjete. Po umytí stačí opláchnout opět vodou a výsledkem je krásně vláčná, hebká a provoněná pokožka. 

Moc se mi líbí skleněný obal tohoto výrobku, je praktický a po spotřebování celého obsahu ho můžete využít třeba na něco dalšího. Navíc skleněné víko je na zacvaknutí, takže si výrobek uchová svoji příjemnou vůni. 

S výrobkem jsem maximálně spokojená a lepší výrobek do sprchy jsem snad ještě neměla.

Co na Bojovníka krásy říkáte?






13 komentářů:

  1. produkt vyzerá naozaj super, ale myslím si že táto značka má celkovo dobré produkty ;) veľmi sa mi tiež páči obal produktu

    OdpovědětVymazat
  2. Look really useful, love it. Great post, so nice and interesting! Like it!
    Have a nice weekend! ♥

    Malefica

    OdpovědětVymazat
  3. Ta konzistence vypadá úžasně. Dost jsi mě nalákala, tuto značku mám moc ráda. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tento bojovník mě hoodně zaujal!! Asi si ho také pořídím :)) super recenze.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Sprchový krém jsem už jednou měla a bylo to to nejlepší co jsem mohla mít :)) I tento vypadá fakt dobře. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.