čtvrtek 11. ledna 2018

Levná maska z AliExpressu

Hezký den vám všem,

dnes se s vámi podělím o zážitky s maskou, kterou jsem si koupila na AliExpressu. Na Ali nakupuji docela často a ráda, mají tam věci, které tady u nás neseženu a nebo seženu, ale za jinou cenu. Tentokrát jsem objednala masku, kterou jsem viděla u Blueberry Pink v jednom videu. Neměla teda konkrétní tuto Bamboo masku, měla borůvkovou a tak jsem do toho šla taky. 

Bamboo maska je určena pro suchou a hrubou pleť a jedním z jejich úkolů je uzavírat póry. Je pravda, že jsem se masky tak trochu bála, ale strah jsem překonala a šla do toho.

Maska je klasická plátýnková a aplikuje se na vyčištěnou a suchou pleť. Po přiložení je nutné masku důkladně pomocí prstů uhladit. Po uhlazení už jen vyčkáte 20-30 minut. Musím říct, že maska je opravdu velmi důkladně nacucaná, takže se může stát že bude kapat tam kde nemá. Po době působení masku sundejte z pleti pryč a zbylou tekutinu můžete vmasírovat do pleti. 

Výsledek stál opět za to, pleť byla krásně hebká a čistá. Já mám pleť hrubou hlavně v T-zóně a té jsem se po první aplikaci alespoň na chvíli zbavila. 

Odkaz na masku: zde

Objednáváte na AliExpressu?




 

7 komentářů:

  1. Z Aliexpressu občas objednávám, ale z kosmetiky mám docela obavy. Třeba stíny, rtěnku nebo make-up bych si tam asi nepořídila, ale masky jsou hodně korejské, tak do té bych klidně šla :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavá maska, že hned po první aplikaci tě alespoň trochu zbavila hrubé pokožky. Já z Aliexpressu nikdy nic neobjednávala, ale myslím si, že je fajn si tam nějaké masky objednat, protože tam jsou za směšné ceny.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám masky z Aliexpress velice ráda :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych se kosmetiky na Ali zas tak nebála. Jedna rtěnka nebo maska nikoho nezabije ale celkově mám kosmetiky dostatek, takže si nic odtud neobjednávám. Na Ali hlavně nakupuji oblečení a různé maličkosti. Co se masky týče, tak já mám taky hrubou pleť v T zoně, takže maska by se mi hodila.

    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
  5. Mě nedělá problém si nějakou tu kosmetiku z Ali objednat, protože mi někdy tak přijde, že rtěnky jsou někdy lepší na Ali, než když si ji koupím v drogerii. :) Na nějaké ty masky bych se ráda mrkla.

    OdpovědětVymazat
  6. Masky moc nepoužívám, jsem přesně ten typ člověka, co je rád, že se odlici a všechno navic je pro něj náročné :D takže v maskách se moc nevyznám. Na druhou stranu mě ale zaujalo, že si kosmetiku kupuješ na ali. Sama mám trošku obavy. Vídám spoustu slečen, co si tam kupují rtěnky, stíny... Ale nevím, zda do toho jít. Nemáš nějaké zkušenosti i s dekorativkou z Ali? Jinak na ali sedím furt. Zrovna včera jsem si během sledování televize koupila 3 sady štětců 😂

    OdpovědětVymazat
  7. Maska nevypadá špatně :) s maskami z Aliexpressu mám jen dobré zkušenosti :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.