pondělí 4. prosince 2017

Sprchový gel Blueberry blast od Cien

Hezký den milé čtenářky,

kdo z vás chodí občas do Lidlu, určitě jste se už setkali se sprchovými gely od značky Cien. Já mám tyto gely moc ráda a vždy, když je v Lidlu mají, tak si nějakou koupím. Sprchové gely Cien cenově vychází vždy na velmi příznivou cenu, což je u tak velkého balení opravdu super. Cena se většinou pohybuje kolem 40Kč. Tentokrát mám otevřený gel Blueberry blast, který voní jako borůvky.

Vůně je tedy borůvková a nepůsobí chemicky. Barva gelu je světle-fialková a u gelu trochu nezvyklá. Konzistence tohoto gelu je trochu řidší než jsem zvyklá. Jako úplně přímo mi konzistence nevadí, ale že by mi zase nějak extra vyhovovala se říct nedá. Při mytí gel krásně pění a uvolňuje příjemnou vůni borůvek. I po mytí pokožka těla ještě hezky voní, což se mi fakt líbí. Gel pokožku nevysušuje. 

Celkový obsah gelu je 500ml, takže je to opravdu velké balení, které vám vydrží opravdu dlouhou dobu. Uzávěr je na klasické zacvaknutí a dá se i šroubovat.

S gelem jsem moc spokojená, ostatně tak jako s dalšími od značky Cien. Určitě si gel koupím znovu, pokud ho v Lidlu budou zase mít.

Znáte gely od značky Cien? 




 


4 komentáře:

  1. Já celkově Cien sprcháče mám hodně ráda! :) Tento jsem neměla.

    OdpovědětVymazat
  2. great post :)
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  3. do Lidlu chodím pravidelne a taktiež si kupujem tieto sprcháče a výrobky od Cien ;)

    OdpovědětVymazat
  4. wow wonderfull post dear impressive product thanks for sharing..
    https://wpthemesfree.website best wordpress premium themes

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.