sobota 23. září 2017

Kompaktní tvářenka od Body Collection

Hezký víkend vám všem,

není to tak dávno co jsem opět šmejdila po internetu a chtěla si koupit nějakou novou kosmetiku. Pravda, kosmetiku mám doma v hojném počtu, ale zvědavost mi nikdy nedá a kupuji dál a dál. Tentokrát jsem zabrousila na e-shop normazlin.cz, kde jsem si koupila kompaktní tvářenku od značky BC (Body collection). Tuto značku jsem vůbec neznala a tak mi zvědavost nedala a hodila jsem ji do košíku. Cena tohoto výrobku je úžasná a to pouze 79Kč, což je fakt super. 

Balení obsahuje tři různé odstíny. První odstín je takový hnědo-růžový (ten používám jen zřídka). Druhý (prostřední) odstín je sytě růžová. Sytě růžovou používám málo, protože je na mě moc výrazná. Ale pokud ji nanesete na štětec v lehké vrstvě, můžete vykouzlit i decentní líčení. Ovšem poslední odstín je světle růžová. Tento odstín je naprosto ideální pro bledule jako jsem já. Moje pleť je opravdu hodně světlá a tato růžová mi naprosto sedla. Nanáším ji většinou ve dvou až třech vrstvách a vytvořím tak lehký a zdravý nádech na tváři. 

Tvářenky tak trochu práší, ale není to žádný extrém, takže se s nimi dá pracovat. Vrstvit se krásně dají na sebe, což je také super věc. 

Obal je vyroben z klasického bytelnějšího plastu. Víko je průhledné a je potištěno černými ornamenty a černým textem. Součástí balení je také malý cestovní štěteček, která já osobně nikdy nepoužívám. Tvářenku vždy nanáším velkým štětcem, který je k tomu určený. 

S výrobkem jsem moc spokojená a za tak málo peněz je to poměrně hodně muziky. 

Znáte tuto kompaktní tvářenku?






 

24 komentářů:

  1. Tuhle značku vidím poprvé a vypadá zajímavě :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Možná jsem od této značky už něco ve své sbírce měla, ale nevím jestli to bylo BC. Jinak se mi líbí, jak to máš nafocené a paletka je zajímavá. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  3. Nevypadá vůbec špatně, tvářenek moc nemám, ale líbily by se mi jiné odstíny :)
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  4. Nice post. I like this product ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    OdpovědětVymazat
  5. vyzerá dosť kvalitne za tú cenu ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Lovely!
    Thank you for visiting my blog, I followed you back dear :)

    Keep in touch! xx

    OdpovědětVymazat
  7. Amazing post dear ^^ and your blog! <3
    I followng you. #197

    www.clopatrassecret.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Hi dear! Thank you so much for following my blog.. I follow you back now #199
    Have a nice day! Kisses

    OdpovědětVymazat
  9. Amazing post!
    Can you follow me? I follow you. ;)

    Have a lovely weekend!
    Tsukiakari from murasakiiroanu.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Paletka vůbec nevypadá špatně, miluji tyto růžové odstíny :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  11. Such a lovely post. I followed you!

    http://ccaammblog.blogspot.ba

    OdpovědětVymazat
  12. Amazing post! Beautiful post <3
    I'm following you hope u follow me back :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpovědětVymazat
  13. Nějaké podvědomí o značce mám a mám takový pocit, že ji nabízí i Elnino. A co vím, tak produkty jsou hodně levné, a vzhledově i pěkné. Ale zatím jsem nic nezkoušela, i když jsem si už hodně krát říkala, že bych mohla. Ale co se týče tvářenek, tak vypadají moc pěkně a na tvářenky i pigmentace super.

    Soutěž o produkty Couleur Caramel v hodnotě 1500 Kč

    OdpovědětVymazat
  14. Vůbec tuto značku neznám, ale paletka vypadá dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Very interesting post! Thanks for sharing! 🍁🍁🍁

    OdpovědětVymazat
  16. Hello,

    Thanks for visiting my blog. I like yours very much and I follow you now. :-) By the way, really beautiful blushes.

    Kisses

    OdpovědětVymazat
  17. super lovely colors my friend, and the pigmentation sounds well. Nice review :D

    I'm new GFC follower :D hope you can follow me back <3

    NEW BRANDING POST | Meet: SONS DO DOURO with 897 Project.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpovědětVymazat
  18. Túto značku nepoznám ale tento produkt vyzerá fajn 😊

    OdpovědětVymazat
  19. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovicmilica?
    If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    https://intonezzee.blogspot.com/2017/09/white-t-shirt.html

    kisses

    OdpovědětVymazat
  20. Amazing post! I follow you on GFC, I hope you will follow me back ♥
    www.marized.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.