neděle 20. srpna 2017

Sprchový gel vanilka a malina od Original Source

Hezký víkend vám všem,

pokud chodíte do drogerie Dm, určitě jste tam zaznamenali sprchové gely od Original Source. Já jsem měla už delší dobu zálusk na vůni vanilka a malina a protože mi vůně připomíná nějakou moc dobrou cukrovinku, musela jsem tento kousek prostě mít. Sprchový gel vyjde cenově do 50 Kč a celkový obsah je 250 ml. 

Takže jak už jsem psala v úvodu, vůně je podobná nějaké cukrovince, jestli víte jaké, určitě mi to napište do komentářů. Při mytí se vůně krásně uvolňuje a zůstane vonět na pokožce i po koupání. Konzistence gelu je poměrně tekutá. Na můj vkus je to až moc, takže se mi stává, že část gelu proteče skrz prsty jen tak do odpadu. Výrobek nevytváří bohatou pěnu, ale to vůbec nevadí, protože u gelu očekávám hlavně mycí účel a následnou vůni. 

Po mytí je pokožka těla krásně jemná a provoněná. Na stránkách Original Source UK jsem objevila ještě další zajímavé vůně, které jsem tady u nás ještě neviděla. Je to například modrý zázvor, XXX máta, máta a tea tree, citron a čily atd. Některé vůně bych moc chtěla vyzkoušet, takže mrknu na internet jestli se nedají koupit na nějakém českém e-shopu. 

Znáte sprchové gely od této značky?




 

6 komentářů:

  1. Znám je, už jsem je párkrát vyzkoušela. A přišly mi super! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na tenhle produkt už jsem párkrát narazila, ale ještě jsem ho nezkoušela :(

    OdpovědětVymazat
  3. Nejsem si jistá, jestli jsem měla tuhle vůni, ale asi ano a hrozně krásně mi voněl :)

    OdpovědětVymazat
  4. Original Source majú nádherné vône! :) Akurát škoda, že to nie je čiste prírodná značka :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tyto sprcháče jsou super. Mám doma kokosový a voní mi i banánový :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  6. Toto je moj obľúbený sprchac, uz mam hádam stvrte balenie :) a vonia mi ako také smotanovo jahodové cukríky vrtulkové.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.