středa 16. srpna 2017

Nákup kosmetiky na normazlin.cz

Hezký den vám všem,

dnes tu mám pro vás článek o nákupu na e-shopu normazlin.cz. Na této stránce jsem nikdy předtím nenakupovala a protože mě hodně láká nakupovat kosmetiku na různých stránkách a zkoušet tak něco nového, neváhala jsem a vybrala si hned několik výrobků.

Co jsem si tedy vybrala?
Na konturování obličeje nějakou tu paletku, konkrétně je to paletka Technic v odstínu Caramel. Tvářenku v paletce od BC, 2x řasy, balzám na rty z toho jeden je matný, dvě paletky stínů také od Technic.

Se značkou Technic ještě nemám žádné zkušenosti a tak jsem moc zvědavá, jaké asi paletky budou. 

Balíček mi přišel docela rychle a nechávala jsem si ho posílat na zásilkovnu.

Nakupujete na stránce normazlin.cz?




 

6 komentářů:

  1. Nad paletkami technic jsem také přemýšlela, těším se na recenzi .

    OdpovědětVymazat
  2. Balzam na pery a umelé mihalnice ma zaujali najviac :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na Normě jsem nic nekupovala, ale většinu balíčků také řeším přes Zásilkovnu. Ani jsem ještě nikdy nezkoušela umělé řasy. Svoje mám poměrně dlouhé, ale i tak mě to docela láká :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem zvědavá jaké budou recenze na paletky od Technic. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tuhle stránku jsem vůbec neznala, děkuji za tip..:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.