pátek 7. července 2017

Multiaktivní micelární voda PRIODY

Krásný den vám všem,

pro milovnice micelárních vod tu mám dnes článek o velmi zajímavém výrobku. Micelárních vod mám v současnosti doma strašně moc a dnes bych vám chtěla představit jednu od značky PRIODY. Jedná se o multiaktivní micelární vodu s HA a rostlinnými extrakty. Tato voda je vhodná pro všechny typy pleti a obsahuje pět nejúčinnějších extraktů pro posílení pleti, redukuje jemné mimické vrásky v oblasti očí, zpevňuje oční víčka, hydratuje a výrazně vyživuje pleť, má silný antioxidační účinek.

Tato voda mě překvapila hlavně svým bohatým složením rostlinných a ovocných extraktů. Aktivními složky tohoto výrobku jsou: kyselina hyaluronová, Aloe Vera, extrakt z borůvky, extrakt z javoru, extrakt z pomerančové kůry, extrakt z cintronové kůry, extrakt z brusinky, vitamin C, extrakt z vrby bílé, Tea Tree oil. 

Kyselina hyaluronová například hydratuje pleť a zpomaluje proces stárnutí. Aloe Vera má uklidňující účinky a obsahuje velké množství vitamínů, minerálů a živin. Tea Tree oil má antibakteriální účinky a extrakt z pomerančové kůry stahuje póry. S vlastnostmi jednotlivých extraktů bych mohla pokračovat ještě hodně dlouho, jsou to prostě skvělé věci pro pleť které mají hodně dobrých účinků. Voda neobsahuje parabeny, parfemace, barviva a není testována na zvířatech.

Obsah vody je 250 ml. Je to klasická velikost micelární vody, která vám vydrží déle než měsíc. Konzistence není klasická vodová, ale přirovnala bych ji spíše k oleji. Při aplikaci na kosmetický tampónek chvíli trvá než se do něj vstřebá. Odličování jde velmi snadno a pleť je po čištění krásně hebká a čistá. Výrobek nemá pumpičkový aplikátor, ale i tak se mi s ním velmi dobře pracovalo a nanášení šlo skvěle. Micelární voda se dá použít jak na pleť, tak na ústa a oči. Voda se po čištění neoplachuje. 

S výrobkem jsem byla velmi spokojená a určitě ho můžu doporučit. 

Jak se vám tato micelární voda líbí?







 

7 komentářů:

  1. Túto značku poznám, ale výrobok nie :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Priody je dobrá značka a tahle micelární voda mě teda hodně zaujala! :)

    OdpovědětVymazat
  3. O téhle značce slyším poprvé. Budu na produkty a hlavně multiaktivní micelární vodu mrknout :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Docela jsi mě nalákala. Líbí se mi, že to není taková ta typická micelárka z drogerek.

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den, tady je rychlý, jen v případě, že zoufale potřebujete kouzelné kouzlo, které vám pomůže oživit váš rozpadlý vztah, je opravdu všestranný, soucitný a spolehlivý, pokud jde o kouzlení. Doktor Egwali pravopis domů je tou pravou volbou pro vás. Kontaktujte ho a vysvětlete mu, a mohu vás ujistit, že zbytek by byl úplnou magií, můj milostný život byl na pokraji zhroucení, dokud jsem si neobjednal milostnou frázi, jsem dnes živým svědkem, proto používám toto médium k dejte světu vědět o tomto velkém doktorovi čarodějnic, který mi přinesl klid a pohodu, promluvte si s ním ještě dnes a nechte své emocionální obavy zahodit.
    Oslovíte ho na těchto kontaktech!

    WhatsApp: +2348122948392
    Kurýr: dregwalispellbinder@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.