sobota 10. prosince 2016

Astrid hydratace pleti

Krásný den vám všem,

v současnosti používám dva produkty od značky Astrid a tím je Fresh skin osvěžující čistící micelární voda a Moisture time ochranný hydratační denní a noční krém. Značka Astrid mě nikdy ještě nezklamala a jak tomu bylo tentokrát se můžete dočíst o pár řádků níže.

Večerní péče je pro pleť samozřejmě velmi důležitým úkonem, takže ji nikdy nezanedbávejte a ani nepodceňujte. Pleť vám to pak zase vrátí zpět, to jak se o ni staráte. Já osobně bych nikdy nešla spát neodlíčená a protože se většinou večer vracím z práce utahaná, mám ráda proces odlíčení rychlé a snadné. Pro takové odlíčení používám osvěžující micelární vodu s obsahem meduňkové organické vody, která má zklidňující a čistící účinky. Tato voda nádherně a božsky voní po meduňce, což velmi oceňuji a díky tomu jsem se do vody tak trochu zamilovala. Při každém odličování si tu vůni užívám a snažím se relaxovat. Produkt je vhodný pro smíšenou a normální pleť. Myslím si, že hodně žen či dívek má pleť smíšenou, takže jim tento výrobek bude vyhovovat a kdyby ne, je tu možnost ještě micelární vody Soft skin pro suchou a citlivou pleť. Fresh skin micelární voda je vhodná i pro odstranění voděodolného make-upu. Výrobek můžete použít na odlíčení očí, rtů a pleti bez naprostého podráždění. Po odlíčení mám pleť provoněnou a hlavně odlíčenou. Žádné začervenání ani nic podobného se nekoná a pleť je navíc i hydratovaná. Obsah produktu je 200 ml. Obal je průhledný a sladěn do modré barvy. Víčko je klasické na zacvaknutí. Možná aplikace na vatový tampón je trochu horší, ale dá se s tím naučit. Většinou se stane, že mi trochu micelárky skončí na stole, ale to chce jen cvik.

Po celkovém odlíčení je na řadě aplikace ochranného hydratačního krému. Tento krém je opět vhodný pro normální a smíšenou pleť. Navíc má dvě využití a to na denní a noční péči. Ty dvě využití se mi moc líbí, protože já nemám čas a vlastně ani náladu hledat ten krém co je na noc a zase ten jiný krém na den. Doufám, že mě chápete jak to myslím. Takže mám obrovskou radost, že si můžu jeden a ten samý výrobek aplikovat na den i na noc. Tento krém poskytuje pleti hydrataci a zároveň má za úkol ji zmatňovat. Na tvář většinou nanáším množství o velikosti maliny, takže vlastně toho moc není. I přes to mi přijde, že to je velké množství, protože mi to vystačí opravdu na celou tvář. Po natření na celou pleť se krém většinou vstřebá velmi rychle. Takže pak můžu jít v klidu spát bez obav že se tváří otřu o polštář.
Hydratační komplex Hydroviton Plus přispívá k udržení optimální hladiny hydratace v pleti. Navíc složení obohacené o vitaminový komplex chrání pleť před nepříznivými vlivy vnějšího prostředí a pomáhá zlepšit její elasticitu. 
Celkový obsah krému je 50 ml. Víčko je klasické šroubovací. Před otevřením je krém chráněn hliníkovou fólii, takže nemusíte mít obavu, že krém někdo zkoušel třeba v drogerii.

Celkově jsem s těmito výrobky spokojená a pomáhají mé pleti při hydrataci.

Jaké přípravky na pleť používáte vy?











1 komentář:

  1. Od Astridu jsme vždycky doma něco měli, ať od hydratačního krému, tak po opalovací krémy. Tyto produkty by mi vyhovovaly, smíšenou pleť mám. Momentálně používám krém od Oriflame a čistící mléko od Avene.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.