středa 27. července 2016

Kosmetika Pleva

Hezký den vám všem,

dnes vám představím kosmetiku se včelími produkty, která nese název Pleva. Tato firma se specializuje na zpracování léčivých včelích produktů např. pylu, medu, propolisu, mateří kašičky či včelího jedu do kosmetiky a potravinových doplňků. Pleva používá k výrobě český med. Tato kosmetika mě velmi zaujala a tak jsem od ní vyzkoušela pár produktů, o kterých vám teď napíšu.



ŠAMPON S PROPOLISEM
Tento šampon podporuje regeneraci vlasů a je dobrý proti lupům. Zpomaluje maštění a pomáhá proti vypadávání vlasů. Po mytí se doporučuje ještě vmasírovat vlasová voda s propolisem nebo s mateří kašičkou.  
Obal je malá plastová lahvička s otočným víčkem. Obal není průhledný, takže neuvidíte kolik vám toho ještě uvnitř vlastně zbývá. Obsah je 100 g. 
Aplikace je trochu složitější, protože má šampon velmi tekutou konzistenci (srovnatelnou s konzistencí vody). Takže určitě při nanášení buďte opatrní ať vám produkt co nejméně vyteče skrz prsty.
Já si šamponem myju hlavu celkem dvakrát. Při druhém mytí šampon krásně napění, takže ho stačí nanést ve velmi malém množství.
Vůně je příjemná a přivede vás do prostředí včelstva.
Výrobek mi vyhovuje, protože po něm nemám lupy a vlasy jsou krásně hebké a provoněné.




VLASOVÁ VODA S PROPOLISEM
Má za úkol posilovat růst nových vlasů jak u žen tak i u mužů již po 14 dnech. Je také proti lupům, takže opět výrobek vhodný pro mě. Vlasový voda má hnědou barvu a opět příjemnou vůni. Při aplikaci mě mírně pálí pokožka hlavy, bude to určitě alkoholem který je součástí složení výrobku. Aplikátor mi moc nevyhovuje, protože mi vlasová voda mnohdy teče i po obličeji, nebo jí vyteče zbytečně velké množství. Lahvička je průhledná takže vidím kolik výrobku mi ještě uvnitř zbývá. Vůně je příjemná, ale občas zacítím i slabou vůni alkoholu. Výrobek mi docela vyhovuje i přes štípání protože po něm nemám lupy.


PLEŤOVÁ VODA S MATEŘÍ KAŠIČKOU
Tento výrobek má 120 g a průhlednou lahvičku. Tuto pleťovou vodu používám na dočištění pleti. Většinou pleť odlíčím a pak už jen dokončím právě tímto výrobkem konečnou fázi odličování. Pleť je po aplikaci krásně čistá a provoněná. Možná mi trochu vadí obsažený alkohol ve složení. Při odličování musím dávat pozor na oči, protože jinak začnou slzet a je to právě tím obsaženým alkoholem.


MEDOVÝ SPRCHOVÝ ŠAMPON
Sprchový šampon má 200 g a hnědou barvu. Konzistence je hodně tekutá, takže si musím dávat pozor na aplikaci. Produkt hezky pění a má nádhernou medovou vůni. Pokožka je po mytí hezky jemná a není vysušená. Sprchový šampon mi vyhovuje, ale konzistenci bych uvítala trochu více hustější. Lahvička je průhledná, takže hezky vidím kolik mi toho ještě zbývá.






Více informací a také více produktů najdete na těchto stránkách: Pleva
Určitě na stránky koukněte, protože to opravdu stojí za to a ceny jsou velmi příznivé.

Jak se vám Pleva líbí?


9 komentářů:

  1. O značke som ešte nepočula, ale produkty vyzerajú veľmi dobre! ♡ ◠‿◠

    ♡ * 3 delicious recipes * ♡

    OdpovědětVymazat
  2. Tiež som o značke ešte nepočula ale už len obal vyzerá super ❤

    OdpovědětVymazat
  3. Tiež som o značke ešte nepočula ale už len obal vyzerá super ❤

    OdpovědětVymazat
  4. Tuhle značku ještě moc neznám, ale vypadá zajímavě .)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. O značce jsem neslyšela, ale věřím, že musí být super :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  6. Tuto značku znám již delší dobu, jejich věci prodávají v medařství, kam chodím. Kdysi jsem měla krém s propolisem a teď mám propolisovou tinkturu, kterou si nemůžu vynachválit. Používám ji na kde co od potírání oparů, aftů až po potírání mandlí při bolesti v krku. Opravdu se mi osvědčila a mohu jen doporučit :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat
  7. Kosmetika Pleva je skvělá, já jsme teď zkoušela pleťovou řadu a byla jsme moc spokojená.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  8. Ještě jsem o této značce neslyšela, ale věřím, že bude mít něco do sebe - přeci jen med má blahodárné účinky na pleť i tělo! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tuhle značku vůbec neznám, ale přijde mi to jako zajímavý nápad udělat kosmetiku ze včelích produktů :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.