neděle 6. září 2015

Easy makeup

Hezký den všem,

dnes mám pro vás opět líčící článek. Dlouho jsem přemýšlela o čem napsat na blog a tak jsem se rozhodla pro nějaké to líčení. Tentokrát tu mám jednoduché líčení. Může to být líčení na den, do školy, do práce, prostě kam jen chcete. 

Na líčení jsem použila bílou tužku UMA jako podklad pod oční stíny.
 Na oční víčko jsem nanesla stín Peek at you od Macu. 
Na vnější a vnitřní koutek oka jsem použila stín Ice sample od Macu. 
Vytvořila jsem růžovou linku pomocí stínu z paletky Sleek Celestial 445 (nevím název stínu). 
Jako podklad pod umělé řasy mi posloužila linka od Elfu Midnight. 
Řasy jsou z Ebay a lepila jsem je lepidlem od Ardell. 
Spodní linku jsem udělala pomocí bílé tužky od Umy a nakonec nanesla černou řasnku od Dermacolu Volume mania (růžový obal).




5 komentářů:

  1. A čo vravíš na tie umelé riasy z ebayu? Ja som dosť váhala či objednať z tade..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na focení líčení je to fajn. Při běžném nošení se stává, že se odlepují, občas jsou nepříjemné na oku. Určitě naprostá jednička jsou řasy Ardell.

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře.