pátek 30. ledna 2015

Adidas pro clear anti-white marks

Hezký pátek všem,
konečně jdu psát článek o naprostém propadáku. Na tento článek se chystám pěkně dlouho a pořád jsem to jen odkládala. Adidas pro clear anti-white marks je anti-perspirant s 0% alkoholu a vydržet má 48 hodin. Obal produktu je hezký, matný, no prostě takový roztomilý. Použitelnost však už tak roztomilá nebude a vůbec vás nenadchne. Anti-perspirant jsem si koupila za účelem používání pouze v práci, hodně jsem se potila a chodit na sebe stříkat nějaký sprej během pracovní doby nepřicházelo v úvahu. Cenu už si nepamatuji, ale po těch zkušenostech je lepší i levná Balea z DM. V práci jsme museli nosit černé trička bez potisku a tak byl pro mě Adidas anti-white marks jasná volba při výběru v drogérii. Ráno jsem sprej normálně aplikovala do podpaží, samozřejmě v požadované vzdálenosti. Hezky nevtíravě voněl a já si to namířila do práce. Během dne nebyl problém, zápach se nedostavil, takže pohoda. Večer při vyslečení jsem dostala málem infarkt. Ty bílé obtisky na tričku mě vážně dostaly. Byla jsem v šoku! A tak jsem chodila celý den v práci, kde máme být čistě a slušně oblečení? Vždyť ty kruhy nebyly ani čisté a ani slušné. Sprej jsem ještě nějakým způsobem doma vypoužívala a teď už vím, že tento produkt od Adidasu nikdy více, ikdyby byl poslední z anti-perspirantů na světě. 

Měli jste někdy Adidas pro clear anti-white marks? Jaké je vaše zkušenost?




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře.