pondělí 27. října 2014

Sugar skull makeup

Na internetu se to teď hemží sugar skull a já jsem se rozhodla, že se pokusím také vytvořit něco na toto téma. Udělala jsem nejdříve nákres tužkou, jak si to asi představuji a následně pak aplikovala na tvář. No abych nekecala, tak s aplikací pomáhal přítel, protože ho to strašně moc lákalo. Kdyby mě tak uměl nalíčit i normálně tak jsem šťastná, protože to bylo fakt příjemné a relaxační. Na líčení jsem použila paletku od značky Sleek, bílou tužku UMA, korektor Dermacol aj. Nebudu tady vypisovat všechny použité produkty, protože tady záleží hodně na vaší kreativitě. Opravdu se na tom vyhraje každý a nemusí být nic přesné a rovné. Tak hodně štěstí ve tvoření a do komentářů mi můžete poslat odkaz na váš sugar skull makeup pokud jste tvořili.
nákres tužkou
hotové dílo
Více fotografií naleznete na mém instagramu zde

Zkoušeli jste sugar skull makeup? Zanechte odkaz na svůj blog v komentářích.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře.