neděle 17. srpna 2014

Můj wishlist 2014

Dnes Vám chci ukázat, co si plánuji do konce tohoto roku ještě koupit z kosmetických produktů + úložný prostor pro tyto ženské nezbytnosti.

1.
Catrice Nude paletka
Chci tuto paletku, protože má krásné odstíny, není nijak vtíravá a je i cenově dostupná.











2.
Catrice camouflage cream
Tento korektor jsem viděla už na hodně blozích a většina si ho chválila pro dobré krytí nedostatků na tváři. Tento produkt musím mít.














3.
Essence nude rtěnka
Už delší dobu mám zálusk na rtěnku od Essence v nějakém hezkém nude odstínu.













Zdroj obrázku

4.
Ardell řasy
Zaujaly mě svým širokým výběrem a o aplikaci jsem četla, že jsou to snad nejlepší nalepovací řasy na trhu.















Zdroj obrázku

5.
Štětce na makeup
Jasně, štětce ještě prostě stále nevlastním. Nevím vlastně ani proč. Nepotřebuji je? Ale ano, potřebuji jako sůl. Jenže stále ještě nejsem rozhodnutá od jaké značky. Nechci zbytečně vyhodit peníze za nějaké otrhance.

















Zdroj obrázku

6.
Organizér na rtěnky















Zdroj obrázku

7.
Toaletní stolek Ikea
Je pravda, že jsem na tento stůl natrefila u některých blogerek a je pravda, že se mi moc líbí a musím ho mít.























Zdroj obrázku

To je zatím vše. Nevím na 100% jestli si všechny výše uvedené kousky zakoupím, ale vím jistě, že si je přeju.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře.