středa 10. července 2013

Tangle teezer

Kartáč mám nečekaně ze stránky vlasy-kosmetika.cz za 225,-
Barvu jsem chtěla a představovala si zlatou, ale přišla mi žlutá. Docela mě to mrzí, protože jsem se těšila na krásně zlatou. Asi se někde stala chyba a nevím kde. Přes to všechno jsem si teda řekla, že to řešit nebudu a že tu jde hlavně o výsledek česání. Kartáč přišel v malé krabici a má také návod v angličtině. Já mám kompakt s krytem. První použití bylo docela fajn, ale po čase používání začal kartáč trochu škubat vlasy. Na každé stránce kde tento kartáč prodávají zdůrazňují, že při česání nepocítíte žádné tahání, ale já ho teda cítím a někdy i víc než dost. Není to žádná sláva jak všude píšou a než abych ho doporučovala tak si kupte radši kartáč s kančími štětinami, který vás určitě tak tahat nebude.
Tak nevím jestli jsem barvoslepá a nebo je ten kartáč opravdu žlutý :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře.