středa 8. května 2013

Umělé řasy

Protože nemá každý od přírody nadělené krásné a dlouhé řasy, jsou tu dvě řešení. Buď si řasy nechat prodloužit a nebo nalepit. Já jsem si vybrala nalepení. Mé začátky s lepením byly katastrofální. Nejen, že jsem měla lepidlo všude, ale slzely mi oči a řasy stejně nedržely nalepené. Postupem času jsem zjistila, že mám asi špatné řasy. Vždy jsem měla za to, že záleží na kvalitě lepidla a řasy můžu mít klidně i od Vietnamců, ale opak je pravdou. Řasy od Vietnamců mají široký pásek na nanášení lepidla a proto se špatně lepí a pak nedrží. Nevím jestli to někomu drží, ale já už si řasy od nich nekoupím, protože je mám akorát tak na okrasu v šuplíku. Nejlepší řasy s tenkým páskem jsou od Absolute cosmetics, e-shop: www.absolutecosmetics.eu. Mají na výběr širokou škálu řas. Prodejné jsou jak kde. Já je kupovala v takové menší drogérii za 79,- i s lepidlem které je absolutně nepoužitelné. To lepidlo má konzistenci jako mají lepidla děti v 1. třídě do výtvarky. 
Jak tedy řasy nalepit?
V první řasy si kupte nějaké kvalitnější lepidlo než je v balení řas. Já kupovala v DM a je docela dobré a vydrží vám na xkrát použití. Uchopte řasy a naneste na ně lepidlo. Na obalu je sice psané, že máte vyčkat 30 sekund, ale já to nedělám a řasy mi drží i tak. Lepidlo se nanáší na tenký pásek který drží řasy. Lepte je co nejvíce ke svým, aby nevznikla mezera, která způsobí dojem nalepených řas. Nalepené řasy musí vypadat co nejvíce přirozeně. Řasy přitlačujte k víčku co nejvíce. Po správné aplikaci nechte řasy v klidu a nesahejte na ně alespoň 2 minuty. Po uschnutí máte vyhráno a ještě naneste na své trochu řasenky která je spojí dohromady. Odstraňování provádějte od zevního koutku oka k vnitřnímu.
 Tyto řasy jsou velmi dobré tím, že mají tenký pásek na lepidlo.
 A tyto jsou od Vietnamců a mají tlustý pásek, který není dobrý k lepení.
 Pro ukázku na blog jak se lepidlo nanáší jsem vyfotila řasy, které nejsou dobré a nepoužívám je. Je to jen na ukázku. Lepidlo se nanáší na pásek, který jde vidět na fotce.
 Lepidlo je z DM a je fakt dobré. Po nanesení a přilepení zčerná jako černá linka.
Na závěr mé oči s řasy.

1 komentář:

Děkuji za Vaše komentáře.