pátek 31. května 2013

Odbarvování s melírem od Matuschky

Melír Superplatin od Matuschky za 390,-Kč 500g s 6% peroxidem, 1000ml za 141,-Kč jsem koupila na stránce www.vlasy-kosmetika.cz, která je moc super a začla jsem ji preferovat před klasickými obchody s kadeřnickými potřebami, protože tam mi nechtěli melír prodat kvůli tomu, že nemám salon a že bych neuměla s tímto produktem zacházet. Naštvala jsem se a řekla si, že už do toho obchodu nevkročím a budu nakupovat jen z této stránky. Melír s peroxidem přišel docela rychle a dobře zabalený s fakturou.
Peroxid je krémový a ani nesmrdí. Míchá se v poměru 1:1. (1 díl melíru a 1 díl peroxidu). Mě stačí 2 díly a mám to na celé odrosty. Melír není platinový jak tvrdí název. Odrosty jsem měla odbarvené skoro jako od klasického melíru z drogérie. Já si na ty odrosty dám i silver šampon od Matuschky a pak už je to sjednocený s ostatními vlasy. Melír se nechává působit max. 30 minut, ale já bych ho tam asi nechala ještě dýl, ale nechtěla jsem si nějak spálit vlasy tak jsem to dotónovala tím šamponem. Výhodná je tedy hlavně cena na těchto produktech. Výsledek odbarvení můžete posoudit na níže vložených fotografiích.
Pak dám stejné množství peroxidu a pořádně rozmíchám

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře.